Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

Grynt

Er så småt ved at gøre sig klar til næste uges festival

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Susan1978

Mikkelmusen skriver:

Christina - med overrevne ledbånd i højre fod. Kombinationen af krykker og 2. sals lejlighed er ikke så fed

god bedring...  det kommer lige til at tage noget tid..

Anmeld

27. juni 2010

bette

heidi temmelig overrasket over betinatrolds unge.. hehe.. sygt..

og som lige har været ude i haven og bade i æblebassin sammen med mikkel.. kæft vi grinte og havde det rigtig sjovt

Anmeld

27. juni 2010

..

Rikke - kniber sig selv i armen.. Mikas har været SÅ dejlig hele aftenen, spist hos mine forældre og siddet længe ved bordet, er kommet en time senere i seng end normalt, fået maske og børstet tænder og han har været glad og har grinet og haft det skønt hele tiden

Anmeld

27. juni 2010

Lene76

Lene..... træt efter en lang men dejlig dag i Fårup sommerland men klar til imorgen hvor jeg ska ha dpungerne med i reepark

Anmeld

28. juni 2010

Tynen

Trine - Undrer sig over om hele Viborgs befolkning holder fri eller pjækkedag i Bilka i dag

Anmeld

28. juni 2010

Tynen

- Og tilgiver forresten Paw for alt det natteroderi der har været i går og i forgårs.
2 fortænder er lige kommet frem her til morgen!

Anmeld

28. juni 2010

Nadi

Nadi - hygger i sommerhus

Anmeld

28. juni 2010

Mary

Maria - har fyldt badebassinet! Håber på lidt frihed i morgen til at plaske lidt rundt....alene og i solen  Not gonna happen alene med 3 børn hjemme!

Anmeld

28. juni 2010

Lene76

Lene - så træt så træt efter en fantastisk dag i ree park med dpungerne og min mand og mille som hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.