Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2010

Susan1978

Anja skriver:

Er du ikke på vej?

Nej desværre Anja.....  Helle tager pålæg med for mig. Har talt i tlf med hende..  hun forklarer nok..    UNDSKYLD.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

linemus

Line - som snart bliver forladt med 4 unger indtil engang i morgen. Det bliver spændende

Anmeld

5. juni 2010

Mary

Maria - er kommet hjem fra en uges dejlig ferie i Skagen  .....og nu må jeg altså også lige prøve det med navnene....

Maria

Juliane

Annika 

Dicte 

Anmeld

5. juni 2010

Grynt

hvordan får I de navne i de farver????

Anmeld

5. juni 2010

Joan ( Smallie )

Joan der har fået styr på hendes blodtryk igen

Anmeld

5. juni 2010

Muffinmus

Maria- der synes det er godt for Joan at hun igen kan invitere os til at smadre hendes hytte med ungerne:-)

Anmeld

5. juni 2010

linemus

MariaE skriver:

Maria- der synes det er godt for Joan at hun igen kan invitere os til at smadre hendes hytte med ungerne:-)

Ja Var det ikke noget med, at vi skulle komme allesammen til det helt store juli-"baby"-træf?

Anmeld

5. juni 2010

linemus

Line - der har fået tre børn i seng inden kl.21 samtidig med grædende/spisende baby - det er da godt klaret Nu mangler jeg bare at der bliver ro derindefra...

Anmeld

6. juni 2010

ka li ja

karina - er træt og har det lidt tømmermands agtigt, ovenpå en pisse hyggelig føselsdags fest i går så må man jo ta lorten med også

Anmeld

6. juni 2010

Louise mortil4

Louise - føler sig lidt lækker lige pt, for første gang i laannnggg tid, da jeg lige har fundet 8 som i OTTE par bukser og en stribe bluser i skabet som jeg igen kan være i. Hvad skal jeg dog bruge alt det tøj til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.