Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

Mikkelmusen

Christina - barn med 40,3 i feber, en uforståelig el-regning (igen) og en vægtafgift med gebyr fordi den ikke er betalt til tiden, selvom jeg ikke har modtaget andre breve end den idag! I øvrigt er der lukket for idag hos SEAS-NVE og Skat har MEGA telefon-kø så jeg gav op efter 20 min.

Eneste positive er dog at vagtlægen har tid allerede 16.40...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Louise mortil4

Louise som BTW har tabt mellem 8 og 10 kg + det jeg har taget på i muskler efter at være begyndt på job der er 3 mdr siden. Så kan jeg sgu da bedre forstå mine arbejdsbukser er blevet for store.

Anmeld

3. juni 2010

Kaufie

Mette, der har puttet to børn med succes!!

- Vi har Wiliams fætter Kristian på 7 mdr på besøg mens forældrene er til koncert.

Anmeld

3. juni 2010

Grynt

Grynt som er rigtig glad for at sønnen har fået ønske pladsen i special klassen på DEN LOKALE SKOLE. Ellers skulle han med en taxa hver morgen til en skole muligvis i den anden ende af Århus by.

Aske er også super glad for det, for som han siger, så kan han ikke klare at være sammen med for mange mennesker af gangen  Han er bare sååå dygtig, tænk at være 6 år og bare kan mærke inde i kroppen hvad han har brug for

Også lige et lille billede af ham da vi var ude og købe hans aller første skoletaske....han glæder sig bare såååå meget  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juni 2010

Nadi

Hyner skriver:

Du er da lex uanset om det er farvet eller ej

Åh du er så sød

Men min udgroning var grum, så der måtte hellere blive gjort noget! Nu har jeg også kun truet med at gøre de de sidste to uger!!

Anmeld

4. juni 2010

Nadi

Grynt/Tina skriver:

Grynt som er rigtig glad for at sønnen har fået ønske pladsen i special klassen på DEN LOKALE SKOLE. Ellers skulle han med en taxa hver morgen til en skole muligvis i den anden ende af Århus by.

Aske er også super glad for det, for som han siger, så kan han ikke klare at være sammen med for mange mennesker af gangen  Han er bare sååå dygtig, tænk at være 6 år og bare kan mærke inde i kroppen hvad han har brug for

Også lige et lille billede af ham da vi var ude og købe hans aller første skoletaske....han glæder sig bare såååå meget  

Ej jeg smelter jo helt!!

Anmeld

5. juni 2010

Lise

Lise - ikke sikker på hun har sovet i nat  Men bager nu boller, og glæder sig til at komme afsted til Anja og væk fra alle de hjemmerøvere, voldtægtsforbrydere, spøgelser og fulde mænd, der har ødelagt natten... Måske bærer babyen også en stor del af skylden, men den kommer nu med..

Anmeld

5. juni 2010

Grynt

Syntes lige jeg vil dele dette billede med jer. Aske tabte en fortand i går da han var på tur med bh ude i skoven. Desværre tabte han tanden i en bunke blade og kunne ikke finde den igen. Men hvad så med tandfeen når der nu ikke ligger en tand til hende? Så Aske og far skrev et lille brev til hende og sørme om ikke der lå nogle penge til ham her til morgen   Damn han er nuttet   

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juni 2010

Susan1978

Susan som synes der rigeligt med modgang i øjeblikket..

Anmeld

5. juni 2010

Anja

Susan1978 skriver:

Susan som synes der rigeligt med modgang i øjeblikket..

Er du ikke på vej?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.