Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

birgittemarie

Joan ( Smallie ) skriver:

De vil til at bygge en cykelsti der kommer til at ende under 2 meter fra vores hushjørne.

Vi er slet ikke blevet informeret om det og har skulle læse om det i avisen det er jo lidt ligesom om de prøver at luske den ind af bagvejen fordi de godt ved det er noget lort for ALLE langs den sti.

Så nu skal der kæmpes skal bare lige finde overskudet til det

Må de det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Nadi

Nadi - vil farve hår så jeg er lex til søndag

Anmeld

3. juni 2010

Hyner

Nadi skriver:

Nadi - vil farve hår så jeg er lex til søndag

Du er da lex uanset om det er farvet eller ej

Anmeld

3. juni 2010

Anja

Anja, har lige måtte hente en ulykkelig dreng i børnehaven, som græd og savnede sin far og sin Esther  Er spændt på, om han er til at lokke afsted i morgen  - og øv  - det gik lige så godt for ham med at starte i børnehave.

Anmeld

3. juni 2010

Joan ( Smallie )

birgittemarie skriver:

Må de det?

Ved jeg ikke. Men de gør som det passer dem.

Da vi købte for 5 år siden var der ingen planer om en rundkørelse og nu har der lagt sådan en ved siden af os i 2 år og nu er de så kommet i tanke om at der skal være en sti også. Jeg er sur over vi ikke bliver spurt eller på nogen måde har noget at skulle have sagt. For hvis de kan går de over hovedet på os for så er der jo ingen der brokker sig. Det er jo sjovt nok meget nemmer at få noget trumfet igennem når der ikke r nogen der brokker sig. Og man brokker sig jo ikke når man ikke ved noget om det. De oplyser kun lige som de skal altså i avisen og så er det op til os at finde ud af det.

Åhhhh jeg kunne blive ved men det der ligger i det er at jeg er sku glad for at bo her og vil jo ikke flytte men en sti så tæt på det kan jeg bare ikke og når vi så skal sælge ja så er den jo falden. Det er sku da røv

Anmeld

3. juni 2010

Grynt

Endelig er jeg tilbage på et net der virker

Anmeld

3. juni 2010

linemus

Line - sidder og ammer i Bilka...

Anmeld

3. juni 2010

Millebasse

linemus skriver:

He he, det har jeg også gjort i denne uge

Anmeld

3. juni 2010

Lise

linemus skriver:

Man ammer de hyggeligste steder når man er på tur med baby. Jeg har ammet i Rødovre Centrum (shoppingcenter) på en bænk idag med en gammel tandløs stodder ved siden af  

Anmeld

3. juni 2010

Louise mortil4

Louise - trat og irritabel med hovedpine og nul overskud, men nu bedre oplyst om vores situation når vi får mindre børnepenge. Godt banken er forstående overfor at hjælpe, vi har jo ikke selv valgt det.

Smart med det der navne noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.