Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

ivfmarie

Siber skriver:

Rikke Rikke

Drengen marie, der nu er i følgeskab med drengen rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Joan ( Smallie )

birgittemarie skriver:

Jamen, hvad er der galt bitte Joan?

De vil til at bygge en cykelsti der kommer til at ende under 2 meter fra vores hushjørne.

Vi er slet ikke blevet informeret om det og har skulle læse om det i avisen det er jo lidt ligesom om de prøver at luske den ind af bagvejen fordi de godt ved det er noget lort for ALLE langs den sti.

Så nu skal der kæmpes skal bare lige finde overskudet til det

Anmeld

3. juni 2010

Hyner

Hyner -der på tredje dag skyder slim ud, og har erhvervet sig en monster hovedpine, ala mine øjne popper ud, over natten....

Anmeld

3. juni 2010

Kaufie

Hyner skriver:

Hyner -der på tredje dag skyder slim ud, og har erhvervet sig en monster hovedpine, ala mine øjne popper ud, over natten....

Det er sgu da ikke ØJNENE du skal poppe......!!

for at der snart sker noget

Anmeld

3. juni 2010

Kaufie

Mette, skal til jordemor i dag - men er rimelig trist over at min ældste fætter er kørt galt på 4 hjulet motorcykel og har brækket ribben, kæbe og har kraniebrud. Han ligger i kunstig koma, men menes nu uden for livsfare.....

Anmeld

3. juni 2010

Hyner

Kaufie skriver:

Det er sgu da ikke ØJNENE du skal poppe......!!

for at der snart sker noget

Nej men det er sgu da knægten der har misforstået noget der.

Anmeld

3. juni 2010

Hyner

Kaufie skriver:

Mette, skal til jordemor i dag - men er rimelig trist over at min ældste fætter er kørt galt på 4 hjulet motorcykel og har brækket ribben, kæbe og har kraniebrud. Han ligger i kunstig koma, men menes nu uden for livsfare.....

Nice med JM...

Og mega trist med den ulykke, føj da. Håber alt forløber som det skal.. KNUS

Anmeld

3. juni 2010

linemus

Kaufie skriver:

Puha, Mette. Det lyder grimt. Håber det bedste 

Anmeld

3. juni 2010

linemus

Line - kæmper med de store spørgsmål som "skal jeg gå i bad og få noget at spise inden jeg handler, eller skal jeg bare komme afsted mens lillepigen sover?"...

Anmeld

3. juni 2010

Hyner

linemus skriver:

Line - kæmper med de store spørgsmål som "skal jeg gå i bad og få noget at spise inden jeg handler, eller skal jeg bare komme afsted mens lillepigen sover?"...

Ufff- ja det kan jeg godt se, den er sgu svær!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.