Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

Susan1978

Susan som vist nok har fået sin gamle bil igen..   En stik dims var gået fra..   tænk den var næsten blevet skrottet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Millebasse

Camilla - som har 1 års bryllupsdag med manden

.... og så er han taget ud for at lave racerbil!!! 

Anmeld

30. maj 2010

Siber

Rikke - Alma har i dag lært at cykel uden støttehjul, og Johanna har vovet sig ud på Almas gamle cykel med støttehjul. De er pavestolte begge to. Ja også froældrene

Anmeld

30. maj 2010

Nadi

bette skriver:

måske ikke helt på toppen med kærligheden

Åh nej dog!

Jeg kommer til Viborg tirsdag, vi skal besøge Oliver's dp-mor. Skal jeg komme forbi?? Så kan ungerne lege og vi kan snakke. Skylder vist også

Anmeld

30. maj 2010

birgittemarie

jeg er også snart nød til at tage en cola zero tyrker..

kæft jeg SKAL bare have det lort hver dag.. ellers æder jeg nogen.. hvad sker der..

tænker at det blir på tirsdag når jeg starter på job igen efter ferien her, men det blir svært, for specielt på job har jeg trang til det om eftermiddagen, når jeg går sukkerkold. 

du er sej BM - keep up the good work.

Tusind tak Susan. Drikker du kaffe? Sprite Zero? Danskvand? De to sidste gør tricket for mig i hvert fald.

Du skal nok klare det. Og BTW må jeg lige huske at sige, at du så forrygende laber ud i den blå kjole til din søsters bryllup! Fed kjole og slank Susan. Waaauuuw.

Knus Birgitte

Anmeld

31. maj 2010

bette

Nadi skriver:

Åh nej dog!

Jeg kommer til Viborg tirsdag, vi skal besøge Oliver's dp-mor. Skal jeg komme forbi?? Så kan ungerne lege og vi kan snakke. Skylder vist også

hvad tid tænker du på at komme hvis det er?

Anmeld

31. maj 2010

Lise

Lise - endelig mandag! Så kan man slappe af...

Anmeld

31. maj 2010

Hyner

Hyner -afsted til JM for en snak om igangsættelse... Fuck jeg har sovet dårlig!!!!

Anmeld

31. maj 2010

Anja

Uha, Elias´sidste dag i dp! Det føles lidt vemodigt, men glæder mig til at se ham komme afsted i børnehave i morgen, for han glæder sig helt vildt!

Er dog lidt hønemor, for han skal være der fra 9 - 12 ALENE! De to gange han har været på besøg i børnehaven er gået så godt, at pædagogerne synes, at vi ikke behøver en blidere opstart. Jeg kan også godt selv se det. Den ene gang var vi der 1½ time og han havde slet ikke brug for mig.

Anmeld

31. maj 2010

Nadi

bette skriver:

hvad tid tænker du på at komme hvis det er?

Jamen vi skal besøge hans dp-mo om formiddagen, så derefter hvis det passer dig??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.