Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

birgittemarie

ivfmarie skriver:

Marie - ser ingen tegn på at der er kommet nye "juli"-børn.. Så tilbage til den første tanke om at BM og Tut skal føde i stereo... You go girls!

Nej desværre! Jeg har bare blærebetændelse nr. 4 på 2 måneder... RØV, det gør ondt! Men det kunne være sjovt at lave dobbelt fødselsdagsbørn med Tutski.

Birgitte - der vil gøre som Lisen og lave en lasagne nu og er imponeret af alle dem, der fik lavet aftensmad før kl. 14 i dag. Det er en dejlig ting.

Og én ting til: Nøj, hvor foretrækker jeg at være gravid om sommeren!! Mit tøj strammer og skal vaskes hele tiden og jeg kan ikke nå at binde mine støvler. Så var det huleme sjovere bare at kunne tage en kjole og et par klipklaps på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Joan ( Smallie )

Er mega træt af gris. Er sikker på jeg ikke spiser grisekød Lang tid. Det er en god kur at stå meg hovedet i en gris en hel dag.

Saten jeg er træt Og hele huset stinker af kogt gris Fordi manden vil have sylte. Dobbelt .

Lige nu fortryder jeg jeg er holdt med at ryge for jeg kan lugte alt og det er sku lidt  når man ikke kan lide lugten af kogt gris. Men ellers var det den første uge uden smøger

Anmeld

19. november 2009

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

Er mega træt af gris. Er sikker på jeg ikke spiser grisekød Lang tid. Det er en god kur at stå meg hovedet i en gris en hel dag.

Saten jeg er træt Og hele huset stinker af kogt gris Fordi manden vil have sylte. Dobbelt .

Lige nu fortryder jeg jeg er holdt med at ryge for jeg kan lugte alt og det er sku lidt  når man ikke kan lide lugten af kogt gris. Men ellers var det den første uge uden smøger

Det var dog en forfærdelig masse grise der blev tillagt dette indlæg

Har sgu ondt af dig.. De stinker dælme også fælt når de er ganske levende!

Anmeld

19. november 2009

linemus

Line - som nyder at kunne følge med i denne tråd, men slet ikke har tid til at kommentere jer (er dog bekymret for Nadias veninde - hvad var det for noget?), og som for en gang skyld er kommet i seng i nogenlunde ordentlig tid, så nu må jeg hellere sove, så jeg kan blive fyldt op med energi igen - det der graviditet dræner da fuldstændig kroppen, så folk tror jeg er blevet syg med influenza. Godnat smukke piger!

Anmeld

19. november 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Det var dog en forfærdelig masse grise der blev tillagt dette indlæg

Har sgu ondt af dig.. De stinker dælme også fælt når de er ganske levende!

Ja hele dagen har også stået på gris og er ikke færdig endnu men jeg gider ikke mere. Ender jo med det er mig der går rundt og siger øf øf og lugten er det sku i forvejen sådan som jeg lugter

Så tger sku da bare lige en grisse dag i morgen igen

Øf øf fra mig

Anmeld

19. november 2009

Susan1978

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja hele dagen har også stået på gris og er ikke færdig endnu men jeg gider ikke mere. Ender jo med det er mig der går rundt og siger øf øf og lugten er det sku i forvejen sådan som jeg lugter

Så tger sku da bare lige en grisse dag i morgen igen

Øf øf fra mig

Se det må være ægte svineinfluenza...

kan dælme godt forstå du har det sådan..  jeg er heller ik så meget til gris.

Anmeld

19. november 2009

Mary

Maria - lytter til lyden af babydyner der bliver tumblet , og som GLÆDER sig som et lille barn til weekenden forude med ren kærestehygge i Århus!...uden børn, andre end hende i maven som egentlig er temmelig god til at gøre sig bemærket, hvis tankerne har fløjet væk fra hendes eksistens i et par sekunder 

Anmeld

20. november 2009

Tut

Mette - nu i 39. uge og venter pre-fødsel besøg af sundhedsplejersken om lidt. Og JM besøg kl. 13, og i den forbindelse vejede jeg mig lige i morges, den siger nu +14,7.... Det er da en del, men stadig mindre end de +22 kg. jeg endte med med Noah.

I dag er den ENESTE dag jeg bare ikke vil føde, min dejlige niece bliver 5 år  Og det ville da være lidt nedern hvis Nana og hende skulle dele fødselsdag... Men når jeg ikke vil føde, ja så gør jeg det sgu nok

Anmeld

20. november 2009

Millebasse

Camilla - har vist fået Roskilden jaget væk igen..

Anmeld

20. november 2009

Kaufie

Mette - så træt af at jeg bliver nødt til at lukke gardinerne ned for solen - men det er totalt umuligt at se min skærm ellers....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.