Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

Tynen

Trine - Håber på at Tut og BM føder i weekenden! Glææææder mig sådan til at se billeder af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Tut

Tut - Håber tunen får ret

Anmeld

20. november 2009

Lise

Lise - fik endelig fat i pladsanvisningen, hvor den søde dame kunne informere om at Simon er røget fra nummer 1 til nummer 10 på ventelisten i den integrerede institution, som vi troede han skulle i til januar  Glæder sig dog over at vi elsker vuggestuen han er i, og at hun mente der var en god chance til maj.

Anmeld

20. november 2009

Tynen

Trine - Vil begive mig ned i byen efter en ny telefon! SIS!

Anmeld

20. november 2009

Nadi

Nadi -hjemme med Oliver (ikke fordi han er syg, vi hygger bare), og vi skal snart ud og nyde det gode vejr.

Anmeld

20. november 2009

Lene76

jeg er næsten sikker på at tut føder imorgen..... og bm tja..... måske næste lørdag så kan hun osse lige nå at komme helt af med den bb igen igen  pøj pøj de damer

Lene som bare glæder sig til at ha weekend uden syge børn

Anmeld

20. november 2009

Nadi

linemus skriver:

Line - som nyder at kunne følge med i denne tråd, men slet ikke har tid til at kommentere jer (er dog bekymret for Nadias veninde - hvad var det for noget?), og som for en gang skyld er kommet i seng i nogenlunde ordentlig tid, så nu må jeg hellere sove, så jeg kan blive fyldt op med energi igen - det der graviditet dræner da fuldstændig kroppen, så folk tror jeg er blevet syg med influenza. Godnat smukke piger!

Hej Line.

Har først lige set din kommentar nu, men det viste sig desværre at være min veninde som jeg havde frygtet (det tog mig lang tid at få bekræftet at det var hende).
Hun mistede herredømmet over sin bil og endte derefter på hovedet i Karup å, hvor hun druknede. Jeg har stadig ikke helt forstået det og skal til begravelse imorgen, det er simpelthen så uvirkeligt. Og det er bare absolut ikke meningen at man skal herfra som 24-årig og på den måde.

Anmeld

20. november 2009

Lise

Nadi skriver:

Hej Line.

Har først lige set din kommentar nu, men det viste sig desværre at være min veninde som jeg havde frygtet (det tog mig lang tid at få bekræftet at det var hende).
Hun mistede herredømmet over sin bil og endte derefter på hovedet i Karup å, hvor hun druknede. Jeg har stadig ikke helt forstået det og skal til begravelse imorgen, det er simpelthen så uvirkeligt. Og det er bare absolut ikke meningen at man skal herfra som 24-årig og på den måde.

Det gør mig ondt, Nadia  Det er absolut alt for tidligt at komme herfra..

Anmeld

20. november 2009

Tynen

Nadi skriver:

Hej Line.

Synes det er så tragisk! - Specielt når man ved hvem hun var
Så kommer det sådan lidt "tæt" på.

Jeg havde slet ikke læst den statusopdatering du lavede i tirsdags..
Så ufatteligt at en ulykke der "i teorien ikke kan ske" (Citat fra Herning Folkeblad) bare sker.. Og så lige for hende der aldrig har gjort nogen noget.

Anmeld

20. november 2009

Kaufie

Mette, har ondt af Nadi - og venindens pårørende - men har i grunden en rigtig god mavefornemmelse for min egen nærmeste fremtid og tjekker derfor mail en gang i timen.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.