Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

ivfmarie

Marie - ser ingen tegn på at der er kommet nye "juli"-børn.. Så tilbage til den første tanke om at BM og Tut skal føde i stereo... You go girls!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Kaufie

Mette, græder med AG

Anmeld

19. november 2009

Lise

Lise - har nu bestemt sig for lasagne til aftensmad, efter hun i en telefonopringning fik af vide at hun er alene med ynglet til aften. Og ynglet eeeeelsker lasagne. Vil nu for første gang i flere dage gå ud i vejret, og tage op og handle. Spændt på om jeg møder tvillingemor Christina, da vi deler Føtex, eller måske hun allerede har brændt månedens 400 knaster af...

Anmeld

19. november 2009

Lene76

Lene - så er aftensmaden næsten lavet ( kødboller med tomatsauce og pasta og måske brød hvis de er heldige)

dejligt alt det man kan nå imens dpungerne sover.....

Anmeld

19. november 2009

Susan1978

Susan - som endelig har fået en opringning fra rengøringsselskabet, så vi snart kan få gjort rent.. haha  kæft hvor jeg glæder mig til jeg ikke selv skal gøre det mere! Godt kæresten har et godt netværk + nogle timer(penge tilgode) hos en ven med rengøringsselskab.

Anmeld

19. november 2009

Tynen

Trine - Er svært tilfreds med egen indsats. Har forberedt aftensmad kl. 1400!  Det er nærmest aldrig set før ..

Anmeld

19. november 2009

Tynen

Trine - Skulle forresten hilse jer alle fra LISBETH (Mortilmange)

Anmeld

19. november 2009

Lise

Lise - absolut IKKE den eneste i Hvidovre der vil tale med pladsanvisningen idag. Bibbibbibibbbbibbib

Anmeld

19. november 2009

Lise

Lise skriver:

Lise - absolut IKKE den eneste i Hvidovre der vil tale med pladsanvisningen idag. Bibbibbibibbbbibbib

JESUS KRISTUS!!!!

Besluttede mig for at prøve hovednummeret til kommunen i stedet, for at se om det var nemmere, nu jeg har prøvet at komme igennem i snart tre timer. For de har jo åbent hver torsdag 13-17:30. Den sure dame i omstillingen kunne jo så fortælle at de alle var på seminar idag... det forklarer en del!

Anmeld

19. november 2009

Monica

Monica - har lige tudet til Amys ret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.