Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

Stumpen

Anja- som i dag har købt de sidste julegaver, mangler kun billederne som er bestilte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

birgittemarie

Hov, der manglede et citat af Tynen, som skrev, hun håbede på simultanfødsler for Tut og mig i weekenden.

TAK! Det håber jeg edderhuleme også!

Birgitte - nu med underlivsbetændelse, hvad så end forskellen på det og blærebetændelse er, når man er gravid...

Anmeld

20. november 2009

Tynen

Stumpen skriver:

Anja- som i dag har købt de sidste julegaver, mangler kun billederne som er bestilte..

Blærøv!

Trine - Knap begyndt

Anmeld

20. november 2009

birgittemarie

Nadi skriver:

Hej Line.

Har først lige set din kommentar nu, men det viste sig desværre at være min veninde som jeg havde frygtet (det tog mig lang tid at få bekræftet at det var hende).
Hun mistede herredømmet over sin bil og endte derefter på hovedet i Karup å, hvor hun druknede. Jeg har stadig ikke helt forstået det og skal til begravelse imorgen, det er simpelthen så uvirkeligt. Og det er bare absolut ikke meningen at man skal herfra som 24-årig og på den måde.

Det var dog forfærdeligt, Nadia. Puha, det bliver nok ikke nogen nem begravelse i morgen.

Mange tanker og knus

Birgitte

Anmeld

20. november 2009

BK

Stumpen skriver:

Betina - Julegaver hvad er der?? Ikke begyndt endnu

Anmeld

20. november 2009

Astrid P

Astrid - er træt som en lujer på lang lørdag...

Anmeld

20. november 2009

Susan1978

Susan og Jannik som har fået børnefri  i aften og nu nærmest skændes om hvilken film der skal ses i bio..  hvor skod er det lige.

Anmeld

20. november 2009

Kaufie

Susan1978 skriver:

Susan og Jannik som har fået børnefri  i aften og nu nærmest skændes om hvilken film der skal ses i bio..  hvor skod er det lige.

Det gjorde vi også her indtil vi fandt ud af at begge alternativer er nærmest udsolgt - nu bliver det nok ta' selv slik og VMD

Anmeld

20. november 2009

Susan1978

Kaufie skriver:

Det gjorde vi også her indtil vi fandt ud af at begge alternativer er nærmest udsolgt - nu bliver det nok ta' selv slik og VMD

ja vi dropper også bio og finder noget go mad i stedet.. i ro og mag!

Anmeld

20. november 2009

Nadi

Nadi -måske med syg søn  og som skal til fødselsdagsfest hos kusine Mathilde i aften. Det virker lidt uoverskueligt lige nu, skal være der om en time...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.