Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

Nadi

Nadi -som havde glemt hvor herligt det var at have Hans Christian og June + Dennis og Christina med i D.U.M 

Og tak for tankerne piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Tynen

Nadi skriver:

Nadi -som havde glemt hvor herligt det var at have Hans Christian og June + Dennis og Christina med i D.U.M 

Og tak for tankerne piger 

Ja, for satan! Det var tider... "Kan du se den her???!!"

Anmeld

20. november 2009

Nadi

Tynen skriver:

Ja, for satan! Det var tider... "Kan du se den her???!!"

LOL  

Anmeld

20. november 2009

linemus

Hvor frygteligt Nadia. Det gør mig ondt. Jeg håber, vejret imorgen bliver så smukt som i dag.

Anmeld

20. november 2009

Lene76

Nadi skriver:

Hej Line.

Har først lige set din kommentar nu, men det viste sig desværre at være min veninde som jeg havde frygtet (det tog mig lang tid at få bekræftet at det var hende).
Hun mistede herredømmet over sin bil og endte derefter på hovedet i Karup å, hvor hun druknede. Jeg har stadig ikke helt forstået det og skal til begravelse imorgen, det er simpelthen så uvirkeligt. Og det er bare absolut ikke meningen at man skal herfra som 24-årig og på den måde.

puha..... tom for ord.  havde godt læst om det på nettet.

håber du kommer godt igennem dagen imorgen tros det hele, håber du får snakket om det og ik kommer alene i kirke.....

total frygligt som 24 årige...... det havde været noget andet hvis man havde været 90 år...

Anmeld

20. november 2009

Lene76

Lene- som har været total aktiv imens dpungerne sover..... vasket gulv og tørret af hvor der lige trængte, bla et vindue som var ramt af en fugl med meget dårlig mave

også har jeg bagt boller og pizzasnegle......

Anmeld

20. november 2009

Lise

Lise - grubler over hvad pokker hendes mor skal have i fødselsdagsgave. Det er nu nemmere når folk vil fortælle hvad de ønsker sig.

Anmeld

20. november 2009

Tynen

Lise skriver:

Lise - grubler over hvad pokker hendes mor skal have i fødselsdagsgave. Det er nu nemmere når folk vil fortælle hvad de ønsker sig.

Hvad med en hel weekend kun med hende og Simon

Anmeld

20. november 2009

Lise

Tynen skriver:

Hvad med en hel weekend kun med hende og Simon

Skide god ide. Men dem kan hun få ad libitum - og det ved hun alt om

Anmeld

20. november 2009

Tut

Mette - Netop hjemvendt fra JM. Tøsen blev skænnet til 3200g og hun ligger med hoved nede og fast  Glæder mig til igangsættelsessamtale på mandag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.