Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AG - lige kommet hjem fra restaurantbesøg med veninde.. uhhm lækkert med lidt alene/voksentid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lene - som bare er mega træt efter en lang dag, først legestue fra kl 7,30- 16,30 også aften møde fra kl 17,30-21 pyhhhhhhh nu kalder sengen osse..... så nat nat piger
Nadi -som lige fik info om at en af de piger Oliver legede med i dp'en i mandags har influenza
Louise - som skal ringe til forsikringen i morgen igen da vi har fået 2 vinduer i stalden blæst ud og en gren halvt gennem den ene rude i stuen, godt man har forsikret hjemmet mod stort set alt der kan tænkes at komme og godt man har en mand der kan finde ud af at sætte brader for vinduerne når de pludselig ikke er der mere.
karina - som vil i seng nu , for hun skal tidligt op og ud til faren og passe en feber syg arthur i morgen. men glæder mig til at se ham alligevel
Godmorgen! - Birgitte, som synes, det her er en dejlig tråd at følge med i, så man altid ved, hvad alle tøsepigerne har lavet siden sidst. Omend jeg har svært ved at huske, hvilken side, jeg er kommet til efterhånden.
Mebach skriver: Den er sort. Og kun med ½ tremmeside, som er oppe ved hovedenden. Mille vil gerne have en større seng. Men kun hvis vi kan finde noget andet der kan være på hummeret.. Den er 1-1½ år gl. Skal det være snart?
Den er sort. Og kun med ½ tremmeside, som er oppe ved hovedenden. Mille vil gerne have en større seng. Men kun hvis vi kan finde noget andet der kan være på hummeret..
Den er 1-1½ år gl.
Skal det være snart?
birgittemarie skriver: Godmorgen! - Birgitte, som synes, det her er en dejlig tråd at følge med i, så man altid ved, hvad alle tøsepigerne har lavet siden sidst. Omend jeg har svært ved at huske, hvilken side, jeg er kommet til efterhånden.
Mette, undrer sig over hvorfor BM skriver "godmorgen" midt om natten
Trine - Er det mon godt eller dårligt at man allerede glæder sig til at skulle i seng
Mette - 37+6 og udmattet efter en hel nat med plukkeveer/veer der aldrig blev regelmæssige, og nu murrer det bare
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128