Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2010

Helle30

Er på vej til drivhuset for at skifte det vindue, der måtte lade livet under en fræk havestols forsøg på at komme i ly for uvejret i går. Jeg bærer ikke nag overfor havestolen. - Har jo selv pudset og poleret det drivhus, så man slet ikke kan se, der er glas i. - En installation vores hund vist også lige skal lære at omgås på en hensigtsmæssig måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Anja

Kaufie skriver:

Mette, har endelig fået længe ventet brev om dat for scanning .... 20/5 - hvordan skal jeg dog vente så længe? Til den tid er jeg 12+5, er det ikke lidt sent for en NF??

Jo, det er da i slutningen af perioden for NF, men det er jo fint nok alligevel.

Kan godt forstå, at du synes, at ventetiden er lang!

Jeg skal til MD den 26. maj og synes bare tiden snegler sig afsted. Vil SÅ gerne vide at alt er fint og er møg nysgerrig efter om de kan se om det er en lillesøster eller lillebror

Anmeld

8. maj 2010

Kaufie

Anja skriver:

Jo, det er da i slutningen af perioden for NF, men det er jo fint nok alligevel.

Kan godt forstå, at du synes, at ventetiden er lang!

Jeg skal til MD den 26. maj og synes bare tiden snegler sig afsted. Vil SÅ gerne vide at alt er fint og er møg nysgerrig efter om de kan se om det er en lillesøster eller lillebror

Ok - det er også fordi jeg jo gerne snart vil gøre det helt officielt at jeg er gravid -på jobbet fx - har seriøst svært ved at sidde med knappede bukser, så står det meste af dagen ved skrivebordet.....

Har samtidig fået tid til MD, som er 16/7, så det er rart nok at vide.... af hensyn til sommerferieplanlægningen.

Jeg troede ikke tiden kunne snegle sig afsted når man i forvejen har 3 børn

Anmeld

8. maj 2010

Marco2

AG - har bare totalt afslapperdag. Svigerfar og svoger kom med rundstykker, men jeg er stadig i mine py-bukser. Og nu er Thomas og Emsen kørt ned og handle og ta'r slik med hjem... en tur med hunden og så er der atter dømt totalt afslapning, efter nogle hektiske weekender. ahhh.....

Anmeld

8. maj 2010

Siber

Rikke - er lidt træt efter Almas fødselsdags fest, og vi er faktisk trætte alle mand!

Anmeld

8. maj 2010

Anja

Kaufie skriver:

Ok - det er også fordi jeg jo gerne snart vil gøre det helt officielt at jeg er gravid -på jobbet fx - har seriøst svært ved at sidde med knappede bukser, så står det meste af dagen ved skrivebordet.....

Har samtidig fået tid til MD, som er 16/7, så det er rart nok at vide.... af hensyn til sommerferieplanlægningen.

Jeg troede ikke tiden kunne snegle sig afsted når man i forvejen har 3 børn

Ja, dejligt at vide, hvornår scanningerne ligger så man kan planlægge ferie mm. uden om dem.

Og jo, trods 3 børn allerede kan graviditetstiden godt snegle sig afsted  Den reelle tid flyver dog afsted, for der er jo nok at se til

Anmeld

8. maj 2010

Astrid P

Astrid - netop færdig med anden etape af mit livs mest ambitiøse kageprojekt! Nu har jeg tjekket jeres fantastisk flotte kreationer ud i næsten et år, så nu var jeg nødt til selv at prøve... Det bliver spændende at se resultatet i morgen, Smilsen har bestemt at den skal være blå med lilla blomster!

Anmeld

8. maj 2010

Lise

Lise - nu med nyt profilbillede. Tyk mave udskiftet med trætte øjne.

Anmeld

8. maj 2010

Tut

Tut - der nu vil gå i gang med at lave en kage til vores 1 års bryllupsdag i morgen.

Har lige bagt en hjerteformet lemonkage, som så skal have jordbærcreme og chokocreme i og pyntes fint.

Anmeld

8. maj 2010

Anja

Tut skriver:

Tut - der nu vil gå i gang med at lave en kage til vores 1 års bryllupsdag i morgen.

Har lige bagt en hjerteformet lemonkage, som så skal have jordbærcreme og chokocreme i og pyntes fint.

Mums!! Og tillykke med dagen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.