Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anja, som skal til lægen i dag og er spændt på, hvad han siger til mine bækkensmerter I går var det så slemt at jeg begyndte at tude - hvilket jeg bare ALDRIG gør
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lisbeth som skulle have kørt svigerfar til tandlægen, men tandlægen har meldt sig syg,
så kunne jeg lige handle i stedet,
men mit dankort har manden med på arbejde .
Så den står vist på vasketøj igen igen......
Lise skriver: Årh, den vil jeg også gerne se! Den er i babybio idag, hvor jeg ikke kan og på onsdag hvor jeg heller ikke kan... For filans! Troede jeg boede i en by (eller i hvert fald tæt på én) der var stor nok til at kunne køre flere forestillinger Er den god???
Årh, den vil jeg også gerne se! Den er i babybio idag, hvor jeg ikke kan og på onsdag hvor jeg heller ikke kan... For filans! Troede jeg boede i en by (eller i hvert fald tæt på én) der var stor nok til at kunne køre flere forestillinger
Er den god???
Ja jeg synes den er super god!! Kan ihvertfald anbefale den
Nadi skriver: Nadi -nu med nyt køkken og som har været i babybio idag og se An Education
Nadi -nu med nyt køkken og som har været i babybio idag og se An Education
Vi vil da se, Nadi!!!!!!
Monica - der bliver VED med at kigge på kagesiden og har bare sååååååååååå meget lyst til kage - og jeg er bare sååååååååååå meget på kur....
Anja skriver: Anja, som skal til lægen i dag og er spændt på, hvad han siger til mine bækkensmerter I går var det så slemt at jeg begyndte at tude - hvilket jeg bare ALDRIG gør
Hva sagde lægen så??
Bamme skriver: Vi vil da se, Nadi!!!!!!
Jamen når det er done and done, så skal jeg over-spamme jer (var lige ved at skrive over-sperme jer )
Nadi skriver: Jamen når det er done and done, så skal jeg over-spamme jer (var lige ved at skrive over-sperme jer )
Arhj! De der ønske-senarier vil vi helst blandes undenom, Nadia
Nadi skriver: (var lige ved at skrive over-sperme jer )
(var lige ved at skrive over-sperme jer )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128