Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

birgittemarie

Hahaha Nadi

Birgitte - ondt i hals, ondt i hoved, ondt i mave, dåb på søndag, meget at lave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Anja

Hva sagde lægen så??

Lægen sagde alt og intet  - pisse træls. Han trykkede mig rundt omkring på bækkenet og det gjorde nas. Jeg beskrev smerterne som varierer. Nogle dage er der smerter fra midt på ballerne og frem til over skambenet samtidigt med ,at det gør ondt ned i benene. Andre gange gør det kun ondt på skambenet og ned i benene. Det er ikke altid begge ben, men ofte højre ben. To gange har smerterne været så slemme at jeg bare har tudet hver gang jeg er blevet nødt til at rejse mig.

Hans konklusion var, at han ikke tror, det er bækkenløsning, da jeg ikke beskriver det "som om underlivet falder fra hinanden" og det er hans tolkning af bækkenløsning. Han mener, jeg bare er øm og må leve med det og at han selvfølgelig ikke kan udelukke, at det kan udvikle sig til bækkenløsning. Jeg skal bare hvile.

Jeg synes jo selv, at alle smerterne jeg oplever ligner de ting, jeg har læst om symptomer på bækkenløsning, men han ville åbentbart have en bestemt beskrivelse af det. Gik ret frustreret derfra, for når der ikke er en diagnose, er der ikke hjælp at hente. I går kunne jeg næsten ikke gå sidst på dagen pga smerter og jeg havde altså slænget mig på sofaen det meste af dagen, været hos lægen, hentet børn (i bil) og så været hjemme med børnene 1 time inden manden kom hjem. Den aktivitet var nok til at jeg havde møg ondt.

Det blev lidt langt  - beklager  - 5 mdr tilbage af graviditeten er sgu lang tid med de smerter.

Anmeld

7. maj 2010

Nadi

Nadi -nu med hårde hvidevare

Anmeld

7. maj 2010

Bamme

Bamme - sender sine tanker til de 2 drenge på 7 og 4 år, som lige har mistet deres mor i et tragisk biluheld. Deres far døde for ca. 1 år siden af kræft.

Anmeld

7. maj 2010

Nadi

Bamme skriver:

Bamme - sender sine tanker til de 2 drenge på 7 og 4 år, som lige har mistet deres mor i et tragisk biluheld. Deres far døde for ca. 1 år siden af kræft.

Læste godt om det inde på FB, der er en gruppe som hedder Tænd et lys for vores elskede Sussie ♥

Det er så tragisk og meningsløst, håber de har en god familie som kan tage sig kærligt af dem og fortælle dem om deres forældre.

De har ihvterfald min dybeste medfølelse!

Anmeld

7. maj 2010

Hyner

Hyner- Skal ha flyttet ørene i eftermiddag... Najse!!

Anmeld

7. maj 2010

Susan1978

Susan, som er blevet løsladt af kiropraktoren i dag efter et næsten diskusprolabs sidste torsdag -  gør sådan noget ondt da!!

Anmeld

7. maj 2010

Lise

Susan1978 skriver:

Susan, som er blevet løsladt af kiropraktoren i dag efter et næsten diskusprolabs sidste torsdag -  gør sådan noget ondt da!!

Anmeld

7. maj 2010

..

Rikke som er indlagt med Mikas på OUH.. håber de finder ud af hvad ham fejler..

Anmeld

7. maj 2010

Grynt

Grynt - nu med en ny lækker model af en tørretumbler  Og mit held holder sjældent lang tid af gangen, så dagen efter gik vores vaskemaskine i stykker HURRA for forsikringen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.