Hva sagde lægen så??
Lægen sagde alt og intet - pisse træls. Han trykkede mig rundt omkring på bækkenet og det gjorde nas. Jeg beskrev smerterne som varierer. Nogle dage er der smerter fra midt på ballerne og frem til over skambenet samtidigt med ,at det gør ondt ned i benene. Andre gange gør det kun ondt på skambenet og ned i benene. Det er ikke altid begge ben, men ofte højre ben. To gange har smerterne været så slemme at jeg bare har tudet hver gang jeg er blevet nødt til at rejse mig.
Hans konklusion var, at han ikke tror, det er bækkenløsning, da jeg ikke beskriver det "som om underlivet falder fra hinanden" og det er hans tolkning af bækkenløsning. Han mener, jeg bare er øm og må leve med det og at han selvfølgelig ikke kan udelukke, at det kan udvikle sig til bækkenløsning. Jeg skal bare hvile.
Jeg synes jo selv, at alle smerterne jeg oplever ligner de ting, jeg har læst om symptomer på bækkenløsning, men han ville åbentbart have en bestemt beskrivelse af det. Gik ret frustreret derfra, for når der ikke er en diagnose, er der ikke hjælp at hente. I går kunne jeg næsten ikke gå sidst på dagen pga smerter og jeg havde altså slænget mig på sofaen det meste af dagen, været hos lægen, hentet børn (i bil) og så været hjemme med børnene 1 time inden manden kom hjem. Den aktivitet var nok til at jeg havde møg ondt.
Det blev lidt langt - beklager - 5 mdr tilbage af graviditeten er sgu lang tid med de smerter.
Anmeld