Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2010

Grynt

Tynen skriver:

Trine - Skal til zumba i morgen! Det bliver sgu da top

Ja det er maxi fedt at gå til. Desværre er det bare så populært her i Århus DGI hus at jeg kun kan få en tid til det den 18 maj  Sidst der var en tid var for små 2 uger siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Stumpen

Anja -der har haft første arbejdsdag i dag

Anmeld

8. maj 2010

birgittemarie

Helle30 skriver:

Er på vej til drivhuset for at skifte det vindue, der måtte lade livet under en fræk havestols forsøg på at komme i ly for uvejret i går. Jeg bærer ikke nag overfor havestolen. - Har jo selv pudset og poleret det drivhus, så man slet ikke kan se, der er glas i. - En installation vores hund vist også lige skal lære at omgås på en hensigtsmæssig måde.

Anmeld

8. maj 2010

birgittemarie

Jeg er bare ÜBER knaldret! Og mangler stadig at stable en 4-etagers kage, overtrække den, lave creme til muffins og blive enig med husbond om en bordplan til dåben i morgen. Som by the way går i gang kl. 10.00

SOV BABY SOV fra 02 til 07, hvor jeg påtænker at storknalde brikker. Og så har jeg forresten stadig influenza med overstoppet næse og hvad dertil hører.

Men jeg har bygget en FIN baby til kagen! Og er ved godt lune.

Anmeld

8. maj 2010

Helle30

Helle - som håber BM og familie får en super dag i morgen. Glæder mig til at se pics. - også af kagen!

Anmeld

9. maj 2010

Joan ( Smallie )

Joan som skal på arbejde i nat

Anmeld

9. maj 2010

Lise

Lise - ønsker BM tillykke med mindstemand og glæder mig til at se billeder af den fire-etagers kage

Anmeld

9. maj 2010

linemus

Tynen skriver:

Trine - Skal til zumba i morgen! Det bliver sgu da top

Hvordan gik det? Det gad jeg godt prøve...

Anmeld

9. maj 2010

linemus

Kaufie skriver:

Mette, har endelig fået længe ventet brev om dat for scanning .... 20/5 - hvordan skal jeg dog vente så længe? Til den tid er jeg 12+5, er det ikke lidt sent for en NF??

Det er vist meget normalt heroppe. Mener også jeg var 12+noget til nf. Ih ja, ventetid er det værste

Anmeld

9. maj 2010

linemus

Tut skriver:

Tut - der nu vil gå i gang med at lave en kage til vores 1 års bryllupsdag i morgen.

Har lige bagt en hjerteformet lemonkage, som så skal have jordbærcreme og chokocreme i og pyntes fint.

Stort tillykke med dagen, Tut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.