Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

linemus

birgittemarie skriver:

Jeg er bare ÜBER knaldret! Og mangler stadig at stable en 4-etagers kage, overtrække den, lave creme til muffins og blive enig med husbond om en bordplan til dåben i morgen. Som by the way går i gang kl. 10.00

SOV BABY SOV fra 02 til 07, hvor jeg påtænker at storknalde brikker. Og så har jeg forresten stadig influenza med overstoppet næse og hvad dertil hører.

Men jeg har bygget en FIN baby til kagen! Og er ved godt lune.

Stort tillykke og håber I har en skøn dag. Heroppe er vejret flot. Håber du klarer dagen trods snot osv.  Glæder mig til at se billeder af jer og bettemand og af den kæmpe kage

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

linemus

Line - nu med skrigende baby

Anmeld

9. maj 2010

linemus

I skal lige se mit sidstnye præmiebillede. Bliver selv helt rørt, når jeg kigger på dem alle fire sammen (tudemarie)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2010

Kaufie

linemus skriver:

I skal lige se mit sidstnye præmiebillede. Bliver selv helt rørt, når jeg kigger på dem alle fire sammen (tudemarie)

Nååååååårrrh, det bliver jeg godt nok også!

Hvor er hun heldig den lille nye prinsesse - at have så mange kærlige storesøskende!

Anmeld

9. maj 2010

Anja

linemus skriver:

Skønt billede

Anmeld

9. maj 2010

Muffinmus

linemus skriver:

enig, hvor er det bare et super godt billede:-)

Anmeld

9. maj 2010

Siber

linemus skriver:

iihhh en lækker søskende flok

Siber

Anmeld

9. maj 2010

ka li ja

birgittemarie skriver:

Jeg er bare ÜBER knaldret! Og mangler stadig at stable en 4-etagers kage, overtrække den, lave creme til muffins og blive enig med husbond om en bordplan til dåben i morgen. Som by the way går i gang kl. 10.00

SOV BABY SOV fra 02 til 07, hvor jeg påtænker at storknalde brikker. Og så har jeg forresten stadig influenza med overstoppet næse og hvad dertil hører.

Men jeg har bygget en FIN baby til kagen! Og er ved godt lune.

aj hvor er du vild!! det var da lige til at få stress over!!!

håber i fåe en dejlig dag, og du får sovet i 4 dage i streg bagefter

Anmeld

9. maj 2010

ka li ja

linemus skriver:

iiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhh

Anmeld

9. maj 2010

Bamme

Bamme - har været på golfbanen 3 dage i træk.. ER RAMT!!! Vil bare derop NU!!!!!!!!! Skal heldigvis afsted i morgen igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.