Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

Muffinmus

bette skriver:

heidi misundelig på mariaEs kageræs.. vil også være med... hehe

og som lige har været på vægten.. +3kg.. og er 18+6 idag.

Uha, jamen det er alt for galt. Min egen chokoladekager, en wiener stang, banakage med chokolade overtrækj og stykker i, og naturligvis en Othello lagkage....nu er jeg segen færdig og har IKKE fri endnu.

Fin vægt. Da jeg var i uge 18 havde jeg taget 1,5 kg på med Tor, endte på 17 kg:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

bette

MariaE skriver:

Uha, jamen det er alt for galt. Min egen chokoladekager, en wiener stang, banakage med chokolade overtrækj og stykker i, og naturligvis en Othello lagkage....nu er jeg segen færdig og har IKKE fri endnu.

Fin vægt. Da jeg var i uge 18 havde jeg taget 1,5 kg på med Tor, endte på 17 kg:-)

hehe det lyder dælme lækkert..

okay.. ja jeg håber jo på ikke at tage 30 kg på igen denne gang.. så forsøger at styre mig.. hehe

Anmeld

24. april 2010

linemus

Tynen skriver:

Trine - Har jinxet alting i går. Har været oppe heeeeeele natten med skrigende barn (Og vågen Stella), så det skal nok blive godt med svigerfamiliefødselsdag-på-kro-med-2-stks-børn her klokken 12

Hvordan er det gået? Eller er du gået helt i brædderne nu?

Anmeld

24. april 2010

linemus

Line - får endnu større kagetrang af at komme herind, men ved ikke om jeg orker mere end at lave glasur... men så må jeg jo nøjes med det  Nogen, der har en ufattelig nem og hurtig kageopskrift?

Anmeld

25. april 2010

Lise

Lise - skal bage kage idag til veninde-besøg  Og tænker på om man har været for mange gange rundt om blokken når én fra fortiden pludselig dukker op i svigerfamilien?

Anmeld

25. april 2010

linemus

Line - har fået lov at sove til kl.8.30! Hurra for børn, der elsker at snue og børn, der leger uden at kalde på mor/far Og som fik stillet kagesulten i aftes, da jeg fandt en fantastisk opskrift på en brug-5-minutter-i-alt-minikage til mikroovnen. Super når man er lækkersulten og desperat

Anmeld

25. april 2010

Susan1978

Status: der er ikke blevet nævnt et ord siden fredag morgen, men noget har det gjort, for manden er blevet sig selv igen...  Jeg ved ikke om jeg skal lade det ligge eller sprede salt i såret..

Anmeld

25. april 2010

Lene76

Lene - skulle ha været ude og se Agf få bank af Køge men eftersom Viktor igen igen kan lugte at moren snart har ferie så måtte han jo blive syg igen..... hvordan kan de lugte det??? mon ik han er klar igen fra tirsdag hvor jeg har ferie jeg  for jeg trænger til noget a(lene)tid efter 3 uger med 5 børn......

Susan jeg tror jeg vil vente lidt med at gøre mere ved det og gi ham en sidste chance... kan jo være han har taget det til sig det du har sagt. Det håber jeg for jer

Anmeld

25. april 2010

Louise mortil4

Susan1978 skriver:

Status: der er ikke blevet nævnt et ord siden fredag morgen, men noget har det gjort, for manden er blevet sig selv igen...  Jeg ved ikke om jeg skal lade det ligge eller sprede salt i såret..

tror du ikke i har brug for at få det snakket i gennem sel om han er blevet sig sel igen??

Anmeld

25. april 2010

Grynt

Susan1978 skriver:

Véd du hvad, nogle gange skal de (dumme) mænd altså lige bankes lidt i hovederne og sættes på plads  Min mand indrømmer også en sjældent gang i mellem at det er hvad han har brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.