Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Kaufie

Mette føler sig lettere brugt efter en weekend, hvor William har brugt sine vågne minutter til at teste mine grænser.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Louise mortil4

Susan1978 skriver:

ja jeg ved udemærket godt hvad du mener...du kan tro jeg  passer på mig selv... gider ik noget pis!!

kan du ikke lære mig det så, det er jeg en spade til

Anmeld

25. april 2010

Monica

Kaufie skriver:

Mette føler sig lettere brugt efter en weekend, hvor William har brugt sine vågne minutter til at teste mine grænser.....

Åhhh ja, sådan en weekend har vi også haft...

Anmeld

25. april 2010

Stumpen

ka li ja skriver:

karina - med bil til salg

Hvor gammel er den? hvad koster den? hvad fejler den?

Anmeld

25. april 2010

Astrid P

Astrid - som synes, at ham der bonderøven er lidt af en frækkert... er man mærkelig så?

Anmeld

26. april 2010

Louise mortil4

Hjemme med syg datter IGEN sådan en l..... dag. Kl 6 ringer de dre dp kontoret et Nannas dp er syg, fair nok, men i kan ikke få ores alm gæste dp andet end mandag og tirsdag da hun holder fri onsdag og torsdag, så Nanna skal ud til en helt fremmed hun aldrig har mødt før da der ikke er plads i hendes normale legestue gruppe. 

Kan slet ikke forstå det her l.... system. Indtil videre har Nannas dp haft mere fri og været mere syg end Freja da og liv og lærkes dp har været til sammen i de 4 år i har haft børn ude og fordi man så er kommet over i det kommunale system så her i lige pludselig haft 4 forskellige til at passe Nanna, hun har altså kun været i dp i 1½ månede.

Har sgu lyst til at skrige

Anmeld

26. april 2010

Susan1978

mortil4 skriver:

kan du ikke lære mig det så, det er jeg en spade til

ved du hvad det synes jeg man lærer hen af vejen...  også gælder det om at være hård.. det kan være pisse svært.. men mit liv er for kort til at blive behandlet dårligt.. ser desværre veninder omkring mig finde sig i alt for meget og jeg forstår dem bare ik.  Then I better of alone.

Anmeld

26. april 2010

Louise mortil4

Susan1978 skriver:

ved du hvad det synes jeg man lærer hen af vejen...  også gælder det om at være hård.. det kan være pisse svært.. men mit liv er for kort til at blive behandlet dårligt.. ser desværre veninder omkring mig finde sig i alt for meget og jeg forstår dem bare ik.  Then I better of alone.

men hvordan ved man, man er nået der til.

Anmeld

26. april 2010

Susan1978

mortil4 skriver:

men hvordan ved man, man er nået der til.

det er jo en vurderingssag fra en selv.. hvis man synes man ikke bliver behandlet ordentligt må man jo gøre noget ved det...

men du har ret, det er en hårdfin balance..

Anmeld

26. april 2010

Lise

Lise  har ammet hele natten  Sååå træt nu at jeg hverken orker..noget overhovedet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.