Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

Han er sku da så cool som de kan blive.

Og så har han charme for vildt Og så er jeg jo også gift med en landmand der gerne vil lave det meste selv

Det er nok også bare mig der har ondt i gumpen over at jeg ikke er så overskudsagtig som den familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Bamme

-Nu med kælder, som har fået maling 1. gang. Gad vide hvem som kommer og maler den 2. gang? -Håber ikke den skal have 3 gange.

Anmeld

25. april 2010

..

Og så har han charme for vildt Og så er jeg jo også gift med en landmand der gerne vil lave det meste selv

Ej, han er da bare slet ikke cool.. Han får løn af DR og har desuden en luksuslejlighed.. Selvforsynede min bare..

Anmeld

25. april 2010

Joan ( Smallie )

Macrolf skriver:

Ej, han er da bare slet ikke cool.. Han får løn af DR og har desuden en luksuslejlighed.. Selvforsynede min bare..

Det er jo så din mening og jeg er ret ligeglad med hvor han får sin løn fra og om han er selvforsynede.

Han kommer med mange gode råd som sådan en bonderøv som mig og manden kan bruge.

Anmeld

25. april 2010

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Det er nok også bare mig der har ondt i gumpen over at jeg ikke er så overskudsagtig som den familie

he he det er der jo ikke ret mange der er.

Jeg har det godt med at vide hvor mit kød kommer fra. Okse kødet har gået på marken ved siden af og grisse kødet er en selv valgt gris ved en nabo.

Franskbrød bages selv og marmelade, æbel grød bliver lavet fra egen avl. Ej nu skal jeg nok holde men syntes han er dygtig

Anmeld

25. april 2010

ka li ja

Susan1978 skriver:

som skrevet tidligere, så er status at der ikke er nævnt et ord mere om det siden fredag morgen hvor jeg fik den besked tilbage.. 

men at han simpelthen er vendt rundt og blevet sig selv igen og ja det går faktisk rigtig dejligt.. derfor er jeg også i tvivl om jeg burde bringe det på banen. men tror jeg venter til han selv gør det..

godt at hører det går godt... men jeg kan huske det der. så er alt "glemt", og så liiiige pludselig så sker der et eller andet igen.

bare lov du passer på dig selv

Anmeld

25. april 2010

ka li ja

he he det er der jo ikke ret mange der er.

Jeg har det godt med at vide hvor mit kød kommer fra. Okse kødet har gået på marken ved siden af og grisse kødet er en selv valgt gris ved en nabo.

Franskbrød bages selv og marmelade, æbel grød bliver lavet fra egen avl. Ej nu skal jeg nok holde men syntes han er dygtig

jeg syntes også han er super cool

Anmeld

25. april 2010

Susan1978

ka li ja skriver:

godt at hører det går godt... men jeg kan huske det der. så er alt "glemt", og så liiiige pludselig så sker der et eller andet igen.

bare lov du passer på dig selv

ja jeg ved udemærket godt hvad du mener...du kan tro jeg  passer på mig selv... gider ik noget pis!!

Anmeld

25. april 2010

bette

heidi som er lidt pige muggen over ikke at må få sit hobby rum hvor jeg kan have alle mine malerier i når vi flytter i hus...

manden mener at han simpelthen VIL ha 2 entre..

Anmeld

25. april 2010

Muffinmus

kan SLET ikke holde det program ud, men fandme skønt at vide der rent faktisk er nogen der ser det og får noget ud af det i det mindste:-)

Er din weekend ikke bare fløjet afsted???

DEt er min sgu, skal arbejde i morgen, men har så friiiiii i 1 uge uden en eneste vagt. HERLIGT!

Dog lige en tur eller 2 med Trine, ungerne skal jo underholdes på fredag hvor de har fri:-)

Og der er altid liiiige lidt penge der skal bruges jo...host host:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.