Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Lise

Nadi skriver:

Havde det på nøjagtig samme måde, men jeg har simpelthen bare besluttet mig for at lave en simpel lille portions lagkage efter en opskrift fra Ude&Hjemme  mine evner rækker ikke til mere tror jeg.

Det er bare fordi jeg jo elsker at lave mad og imponere lidt, jeg er bare ikke god til det der kagehalløj (eller måske jeg blot er uerfaren med min ene mmf-kage, som blev lavet med graviditetskvalme), og jeg skal intet lave til dåben da vi laver cafe-tricket med brunchbuffet, så vil jo gerne... men kan jeg?  Tror jeg skal hive min moder med til specialkøbmanden imorgen, og se om ikke hun bliver grebet af tanken og finansierer hele balladen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Siber

Rikke - har været til spinnig, frisør og shoppet lidt, elsker mine fri dage!

Anmeld

23. april 2010

Nadi

Lise skriver:

Det er bare fordi jeg jo elsker at lave mad og imponere lidt, jeg er bare ikke god til det der kagehalløj (eller måske jeg blot er uerfaren med min ene mmf-kage, som blev lavet med graviditetskvalme), og jeg skal intet lave til dåben da vi laver cafe-tricket med brunchbuffet, så vil jo gerne... men kan jeg?  Tror jeg skal hive min moder med til specialkøbmanden imorgen, og se om ikke hun bliver grebet af tanken og finansierer hele balladen?

Uh ja man kan jo være heldig

Vi laver så det hele selv, da vores hotel er lukket her i byen.

Anmeld

23. april 2010

Kaufie

Mette, nyder en stille time HELT ALENE med ikke at ville lave noget som helst praktisk - dejligt med kort arbejdsdag om fredagen

......men som også tænker på og håber det bedste for Susan.....

Anmeld

23. april 2010

Susan1978

Lise skriver:

Lise - kan ikke helt finde ud af om dåbskagen skal være hjemmegjort af hende selv, eller om hun må indse at det ikke er indenfor kagebagning og -udsmykning kernekompetancerne ligger, og dermed betale sig fra det... (vil bare gerne lave en smuk kage, som alle siger iiih og åhh og hvor er den fiiiin, og hvor smager den lækkert, så jeg efter tre forfærdelige dage i køkkenet kan sige "nååh, ja, tak - det var bare lige noget jeg smækkede sammen...")

Stemmer for du laver den selv.. så du dem jeg lavdede..  de der dåbsko var ikke så svære...

Anmeld

23. april 2010

Lise

Susan1978 skriver:

Stemmer for du laver den selv.. så du dem jeg lavdede..  de der dåbsko var ikke så svære...

Nej, hvor er der bil'der?

Anmeld

23. april 2010

Susan1978

Lise skriver:

Nej, hvor er der bil'der?

Ellers prøv at lave en søgning herinde på dåbssko..  der kommer også nogle andre op. + skabelonen til at lave den.

Anasmor og har også lavet samme sko, til en dreng.. mener hun har sat stjerner på den, i stedet for blomster. 

Du kan også begive dig ud i vuggen.. men det kræver god tålmodighed..

her er how to på den

http://pastrywiz.com/cakes/babycrib1.htm

Anmeld

23. april 2010

Tynen

Susan1978 skriver:

ja men hvad kan jeg gøre..

skrev en lang besked i morges, da han ikke er til at tale med derhjemme... og det eneste svar jeg fik var :

det er da den værste gang pis jeg længe har hørt.

men så er der slået hul på bylden..

Årh, for fanden, Susan
Sikke noget!
Men husk at vi er der for dig uanset hvad.

Nu er der taget hul på bylden, og som du siger; hvad kunne du ellers have gjort?!
Man skal heller ikke bare "lade sig nøjes/lade som ingenting" hvis man i virkeligheden ikke er tilfreds eller lykkelig.
Det er der ingen der er tjent med.
Jeg synes det er stort af dig at du tager tyrerne ved hornene, selvom det må have været pisse svært.

Jeg håber at I har mulighed for at få snakket tingene ordentligt igennem her i weekenden!

Tanker fra mig til dig!

Anmeld

23. april 2010

Susan1978

Lise skriver:

her er der how to på skoen

http://www.youtube.com/watch?v=0vkvESoe7FU&feature=related

og mener også de skriver adresse for hvor du finder skabelonen.

Anmeld

23. april 2010

Joan ( Smallie )

Susan1978 skriver:

glæder sig ikke til at komme hjem i dag..  da ham der derhjemme har fået det ultimatum at spænde hjelmen eller jeg er skredet !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.