Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Anja

Susan1978 skriver:

glæder sig ikke til at komme hjem i dag..  da ham der derhjemme har fået det ultimatum at spænde hjelmen eller jeg er skredet !!

Lyder hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Monica

Susan1978 skriver:

glæder sig ikke til at komme hjem i dag..  da ham der derhjemme har fået det ultimatum at spænde hjelmen eller jeg er skredet !!

Det er da lidt nervepirrende at vente på...

Anmeld

23. april 2010

Susan1978

Monica skriver:

Det er da lidt nervepirrende at vente på...

ja men hvad kan jeg gøre..

skrev en lang besked i morges, da han ikke er til at tale med derhjemme... og det eneste svar jeg fik var :

det er da den værste gang pis jeg længe har hørt.

men så er der slået hul på bylden..

Anmeld

23. april 2010

Nadi

Susan1978 skriver:

Har ikke rigtig noget brugbart at skrive, men du skal vide at jeg tænker på dig! Og håber da at det hele løser sig som det skal.

Anmeld

23. april 2010

Lise

Lise - tænker på Susan, og håber alt løser sig og falder ud til alles fordel

Anmeld

23. april 2010

Lise

Lise - kan ikke helt finde ud af om dåbskagen skal være hjemmegjort af hende selv, eller om hun må indse at det ikke er indenfor kagebagning og -udsmykning kernekompetancerne ligger, og dermed betale sig fra det... (vil bare gerne lave en smuk kage, som alle siger iiih og åhh og hvor er den fiiiin, og hvor smager den lækkert, så jeg efter tre forfærdelige dage i køkkenet kan sige "nååh, ja, tak - det var bare lige noget jeg smækkede sammen...")

Anmeld

23. april 2010

Millebasse

Susan1978 skriver:

Puha, det lyder ikke så rart...

Håber på det bedste..

Anmeld

23. april 2010

Monica

Susan1978 skriver:

ja men hvad kan jeg gøre..

skrev en lang besked i morges, da han ikke er til at tale med derhjemme... og det eneste svar jeg fik var :

det er da den værste gang pis jeg længe har hørt.

men så er der slået hul på bylden..

For faen Susan... Det er jeg ked af at høre. Håber at han har tænkt lidt over tingene når han kommer hjem - og I kan snakke oredenligt sammen...

Husk vi er her for dig..

Anmeld

23. april 2010

Monica

Lise skriver:

Lise - kan ikke helt finde ud af om dåbskagen skal være hjemmegjort af hende selv, eller om hun må indse at det ikke er indenfor kagebagning og -udsmykning kernekompetancerne ligger, og dermed betale sig fra det... (vil bare gerne lave en smuk kage, som alle siger iiih og åhh og hvor er den fiiiin, og hvor smager den lækkert, så jeg efter tre forfærdelige dage i køkkenet kan sige "nååh, ja, tak - det var bare lige noget jeg smækkede sammen...")

Moni - har længe tænkt på om Lise snart skal have nyt profil billede... Og kan desværre ikke råde dig ang kagen til dåben. For jeg har det som dig, ville synes det var SÅ nice at alle sagde ihhh og neeeaaajjj og sån...

Anmeld

23. april 2010

Nadi

Lise skriver:

Havde det på nøjagtig samme måde, men jeg har simpelthen bare besluttet mig for at lave en simpel lille portions lagkage efter en opskrift fra Ude&Hjemme  mine evner rækker ikke til mere tror jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.