Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Monica

Tynen skriver:

Trine - Er både forvirret og frustreret!
Min kæreste kom sent hjem i går, så så mit snit til at æde en pose chips i smug.
Han kom dog hjem tidligere end beregnet og i panik smed jeg posen ned i hjørnet bag sofaen (Gider sgu ikke dele) og smed et tæppe over sådan lidt casual.
Nu kommer jeg hjem fra MG, har lige puttet barnet og slået over på DUM, og:
NU ER POSEN VÆK???! Og jeg er VIRKELIG needy
For h*****e, hvor er det typisk!

Muhahaha... Jeg var gået i panik og var begyndt at ryste sådan lidt afhæning agtigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

ivfmarie

Marie - strikker et "cover" til min mobilos... kikset eller hipt?? 

Anmeld

20. april 2010

Lise

Lise - GLAD og LETTET fordi der endelig var en cafe der vil huse os og vore gæster til barnedåben om en god måneds tid. Og så er det ovenikøbet yndlings-brunch-cafeen i Valby  

Var faneme ved at få stress efter at have fået flere afslag - var lige ved at aflyse dåben inden den blev arrangeret!

Anmeld

20. april 2010

Louise mortil4

nu med bil med nye sommersutter på sommerfælgene så nu må frosten godt blive væk for vinterfælgene kan IKKE mere.

Anmeld

20. april 2010

Kaufie

Mette, så snottet, at hun (åbenbart) ikke kan lugte sine egne prutter...... ....og så slap forneden, at 10. nys på fuld blære gav anledning til bukseskift....

...............kniiiiiib..................

Anmeld

20. april 2010

ka li ja

ivfmarie skriver:

Marie - strikker et "cover" til min mobilos... kikset eller hipt?? 

haha mega kikset

men sejt du kan. hatten af for det i det mindste

Anmeld

20. april 2010

ka li ja

Kaufie skriver:

Mette, så snottet, at hun (åbenbart) ikke kan lugte sine egne prutter...... ....og så slap forneden, at 10. nys på fuld blære gav anledning til bukseskift....

lol lol lol lol lol

jeg er lige ved at pisse i bukserne af grin

ser det lige for mig ja i gang med knibeøvelserne... jeg sidder allerede og er i gang

Anmeld

21. april 2010

Hyner

Hyner -bliver simpelthen nød til at riste et par boller og smørre dem ind i nutella for derefter at fråde dem til et stort glas mælk....

Anmeld

21. april 2010

Monica

Kaufie skriver:

jeg griner, selv om jeg egentlig er i samme båd... Kniiiiiiib.....

Anmeld

21. april 2010

ka li ja

Nadi skriver:

Nej - så er man sgu da bare for sej

haha ja jeg har også været nødt til at optage ham stå og rappe og kaste håndtegn mens han danser. han er super cool

men lidt pinligt han ingen børnesange kan... men det kan jeg jo på den anden side heller ikke rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.