Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Hyner

Hyner -hjemvendt fra en god men sen 2½års samtale, med nyheden om at Emma`s dp er gravid, fordi hende overhovedet glemte at holde sin fede kæft... Så nu nå jeg holde min mund i 14 dage for dp`s skyld....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Marco2

AG - som tror Hyner fik trykket "send" for hurtigt....

Anmeld

21. april 2010

Hyner

Marco2 skriver:

Hmmm er jeg blind??? Noget specielt du tænker??

Anmeld

21. april 2010

birgittemarie

Troede det samme og er helt fascineret af, at Hynis selv forstår sin sætning.

Altså: Hyner -hjemvendt fra en god men sen 2½års samtale, med nyheden om at Emma`s dp er gravid, fordi hende overhovedet glemte at holde sin fede kæft... Så nu nå jeg holde min mund i 14 dage for dp`s skyld....   Jamen hvad mener du, bette Hyner?

Birgitte - har farvet sit hår hennarødt og er godt tilfreds med orange high lights frem for de grå.

Anmeld

21. april 2010

Nadi

Nadi - som godt forstår Hyner's sætning. Man skal bare lægge trykket rigtigt

Anmeld

22. april 2010

Hyner

birgittemarie skriver:

Troede det samme og er helt fascineret af, at Hynis selv forstår sin sætning.

Altså: Hyner -hjemvendt fra en god men sen 2½års samtale, med nyheden om at Emma`s dp er gravid, fordi hende overhovedet glemte at holde sin fede kæft... Så nu nå jeg holde min mund i 14 dage for dp`s skyld....   Jamen hvad mener du, bette Hyner?

Birgitte - har farvet sit hår hennarødt og er godt tilfreds med orange high lights frem for de grå.

Altså nu har jeg læst det igennem 1000 gange(læs; mange) og jeg kan stadig ikke se problemet....  Er man lidt sprogmongol???

Knus

Anmeld

22. april 2010

birgittemarie

AAAAAA, er der tale om en person, der kaldes "Overhovedet?" Men hvem er så det? Og betyder det, at Emma skal i en anden DP, fordi DPén er gravid? Og hvorfor skal du være stille i 14 dage?

Knus Birgitte - helt BESAT af den her historie nu.

Anmeld

22. april 2010

Hyner

birgittemarie skriver:

AAAAAA, er der tale om en person, der kaldes "Overhovedet?" Men hvem er så det? Og betyder det, at Emma skal i en anden DP, fordi DPén er gravid? Og hvorfor skal du være stille i 14 dage?

Knus Birgitte - helt BESAT af den her historie nu.

Ha ha ha hvor er du sød og skærer det ud i pap for mig, når jeg nu selv er lidt smådum...

Jamen den samtale vi var til(troede den var obligatorisk) var bare en gennemgang af Emma`s udvikling i forhold til start i BH her den 01.07.... Og overhovedet er hende der står for DPèrne i Aabenraa kommune... Og jeg skal tie min mund fordi min DP gerne vil vente med at fortælle om spiren til hun er de gyldne 12 uger henne...

Håber det kan udrede dine spørgsmål

Knusser

Anmeld

22. april 2010

birgittemarie

Hyner skriver:

Ha ha ha hvor er du sød og skærer det ud i pap for mig, når jeg nu selv er lidt smådum...

Jamen den samtale vi var til(troede den var obligatorisk) var bare en gennemgang af Emma`s udvikling i forhold til start i BH her den 01.07.... Og overhovedet er hende der står for DPèrne i Aabenraa kommune... Og jeg skal tie min mund fordi min DP gerne vil vente med at fortælle om spiren til hun er de gyldne 12 uger henne...

Håber det kan udrede dine spørgsmål

Knusser

Så er jeg også med. Jeg troede bare, der stod overHOvedet i stedet for OVERhovedet.

Anmeld

22. april 2010

linemus

Line - smågriner over Hyner og BMs meget dybsindige sproglige udredning  Tak for det, nu har jeg det meget bedre (og jeg får snart kage).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.