Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Tynen

MariaE skriver:

ISSSSSSS

Det sagde jeg også til mig selv - Er i gang  MUMS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Åh gud - Er det efter vi har været der

Ha ha nej nej rolig nu, der skal alligevel lidt mere til. Elsker at have jer på besøg for vi er ved at kende hinanden ret godt og kan have en god humor

Har bare ikke rigitg haft en mand de sidste 6 måneder og det har overhovedet ikke været sjovt. Godt han har fået andet arbejde fra på mandag.

Anmeld

19. april 2010

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

Ha ha nej nej rolig nu, der skal alligevel lidt mere til. Elsker at have jer på besøg for vi er ved at kende hinanden ret godt og kan have en god humor

Har bare ikke rigitg haft en mand de sidste 6 måneder og det har overhovedet ikke været sjovt. Godt han har fået andet arbejde fra på mandag.

Åh, det er sgu heller ikke sjovt
Var selv alenemor fra oktober til februar og jeg var seriøst ved at BRÆKKE mig til sidst.
Det hele hang mig langt ud af halsen.

Godt at han har fået nyt arbejde - Ellers kører man bare fuldstændig ned til sidst

- Og ja, det er simpelthen så hyggeligt at mødes!
Noget helt andet end vores første date på Jensens i 2007 

Anmeld

19. april 2010

Muffinmus

Tynen skriver:

Var selv alenemor fra oktober til februar og jeg var seriøst ved at BRÆKKE mig til sidst.

Godt at han har fået nyt arbejde - Ellers kører man bare fuldstændig ned til sidst

ENIG!!

DEn date i 2007 var en upser uden kontakt overhovedet...godt vi er blevet klogere.., HOOOST

Godt gået med nyt jo til begge jeres mænner!

Og godt gået med isen Trine, gem lidt appetit til på fredag!

Anmeld

19. april 2010

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Ha ha ja men det er jo også ved at være længe siden på jensens men det er jo alligevel den der har lagt grund sten til det vi har nu.

Ja men alt det tænder jeg har fået lavet tror jeg så også har noget at sige men håber på det falder stille og roligt nu har.

Og Anne skal på ferie ved mormor og morfar nu har på torsdag og jeg glæder mig bare så meget til lige at komme lidt væk fra hende og jeg føler mig bare som så dårlig en mor fordi jeg har det sådan men for hulan hun hænger på mig og jeg føler ikke jeg har tid til Niels så det skal bare være Niels weekend

Anmeld

19. april 2010

Louise mortil4

Joan ( Smallie ) skriver:

Ha ha ja men det er jo også ved at være længe siden på jensens men det er jo alligevel den der har lagt grund sten til det vi har nu.

Ja men alt det tænder jeg har fået lavet tror jeg så også har noget at sige men håber på det falder stille og roligt nu har.

Og Anne skal på ferie ved mormor og morfar nu har på torsdag og jeg glæder mig bare så meget til lige at komme lidt væk fra hende og jeg føler mig bare som så dårlig en mor fordi jeg har det sådan men for hulan hun hænger på mig og jeg føler ikke jeg har tid til Niels så det skal bare være Niels weekend

Ahh sådan en mindste pige har jeg også, hun er bare morspige og far dur bestemt ikke når først det er gået løs, føler jeg har arme der hænger vedgulet når jeg har været hjemme sammen med hende.

Det bliver da lækkert med lidt ekstra tid til storebror håber i får en dejlig weekend

Anmeld

19. april 2010

ka li ja

karina - lidt målløs over at ha en søn på 5 som kan synge med på Johnson, Natasja; kalle pinp og Pink... men ingen børnesange kan.....!?

har man så opdraget ham forkert, eller glemt at øve noget

Anmeld

19. april 2010

Grynt

Grynt, som skal til Kjøuenhavn i morgen over og se royal vægmalling og jeg glæder mig MAX. Skal afsted med 4 kollegaer og det bliver bestemt en fed tur

Anmeld

19. april 2010

Louise mortil4

Grynt/Tina skriver:

Grynt, som skal til Kjøuenhavn i morgen over og se royal vægmalling og jeg glæder mig MAX. Skal afsted med 4 kollegaer og det bliver bestemt en fed tur

det bliver da så fedt hva

Anmeld

19. april 2010

Nadi

ka li ja skriver:

karina - lidt målløs over at ha en søn på 5 som kan synge med på Johnson, Natasja; kalle pinp og Pink... men ingen børnesange kan.....!?

har man så opdraget ham forkert, eller glemt at øve noget

Nej - så er man sgu da bare for sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.