Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Monica

MOni - nu med babylyde i alarmen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Nadi

Monica skriver:

MOni - nu med babylyde i alarmen...

Jeg havde politiet eller milli i min babyalarm den anden dag, og for inden det jeg også babylyde i alarmen, og det var ikke Frida for stod med den anden alarm i hånden

Anmeld

19. april 2010

Joan ( Smallie )

Joan nu igen med for højt blodtryk. Fatter ikke en skid er holdt op med at ryge og får meget mere motion men nu er den igen blevet for høj

Kan stress give højt blodtryk?

Anmeld

19. april 2010

..

Rikke som er meget glad og taknemmelig for sin mor. Hun har lige tilbudt at komme og gøre huset rent en gang om ugen nu når min barsel er slut

Anmeld

19. april 2010

Stumpen

Macrolf skriver:

Rikke som er meget glad og taknemmelig for sin mor. Hun har lige tilbudt at komme og gøre huset rent en gang om ugen nu når min barsel er slut

Sådan en mor vil jeg også have...

Anmeld

19. april 2010

bette

Macrolf skriver:

hold da op.. lyder dælme ikke dårligt..

Anmeld

19. april 2010

Muffinmus

Maria- der blev ringet op i går aftes af sit arbejde og spurgt om hun ikke liiige ville holde fri i dag. Jo TAK!!!

Så kan jeg da håbe der kommer lidt fly i luften til min nattevagt onsda- SOM JEG HAR HUSKET!!!

Og ps Joan, jo man kan godt få for højt blodtryk af stress:-)

Anmeld

19. april 2010

Tynen

Trine - Gå i seng eller æde resterne af den skildpaddeislagkage der råber nede fra fryseren? Hmmmm....

Anmeld

19. april 2010

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan nu igen med for højt blodtryk. Fatter ikke en skid er holdt op med at ryge og får meget mere motion men nu er den igen blevet for høj

Kan stress give højt blodtryk?

Åh gud - Er det efter vi har været der

Anmeld

19. april 2010

Muffinmus

Tynen skriver:

Trine - Gå i seng eller æde resterne af den skildpaddeislagkage der råber nede fra fryseren? Hmmmm....

ISSSSSSS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.