Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

ka li ja

karina - skal ha ryddet op i dag efter ungenre has left the building... meeen gider ikke rigtig... doven hund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Muffinmus

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja lidt tror jeg. Ligesom når Tor ser Anne så siger hun hej hej for det siger Anne hele tiden.

De er sku glade for hinanden de 2 tøser og det er fedt at se

Måske, Hje var det aller første ord hun lærte for flere mdr siden...men så hørte vi det ike så tit til sidsts, mere alle de andre ord. Men nu fiser hun rundt og vinker til alle i byen og siger hej, så sikkert Anne der har præget hende til at være så venlig og hyggelig overfor alle de fremmede:-)

Anmeld

13. april 2010

linemus

Line - der havde et fint jordemoderbesøg og fik at vide, at baby vender med hovedet nedad Så skal jeg bare have at vide på fredag, om ks-arret kan holde til at jeg føder selv (vil bare så gerne undgå ks igen)... og måske kan de se kønnet denne gang?

Anmeld

14. april 2010

Hyner

linemus skriver:

Line - der havde et fint jordemoderbesøg og fik at vide, at baby vender med hovedet nedad Så skal jeg bare have at vide på fredag, om ks-arret kan holde til at jeg føder selv (vil bare så gerne undgå ks igen)... og måske kan de se kønnet denne gang?

Uhh spændende...

Det er jo ligeom lidt du skal op på briksen...

Hvordan kan det være du skal ha tjekket dit ar? De har nu aldrig nævnt noget om at mit ikke skulle kunne holde til det...

Knus

Anmeld

14. april 2010

Hyner

Hyner -med stramme kinder efter to gange middagslur i solen, mandag og tirsdag... Meeeen skal da lige ud og ligge lidt i dag igen...

Anmeld

14. april 2010

Helle30

- Helle, som er på vej til bh med Sofie, og som derefter skal hjem og obducere den chokoladekage, der gik helt galt i går aftes.

Anmeld

14. april 2010

Lise

Lise - har netop haft første alenemorgen som mor til to (én af dem MAX hysterisk, hvis ting ikke går efter hans hoved), og tænk sig - det GIK  Sidder nu og er ved at skide i bukserne over at skulle i ny irl mg om lidt - mest fordi de har mødt hinanden før, og kun én ud af fem ved jeg kommer (og det er ikke engang værtinden). Og så ser jeg frem til fem-ugersundersøgelse i eftermiddag, og gruer for aftenen som er den første som alene-mor til to... (daddy er ikke helt gone - blot i det jyske for en dag).

Anmeld

14. april 2010

linemus

Hyner skriver:

Uhh spændende...

Det er jo ligeom lidt du skal op på briksen...

Hvordan kan det være du skal ha tjekket dit ar? De har nu aldrig nævnt noget om at mit ikke skulle kunne holde til det...

Knus

Hm, det ved jeg ikke, det må være forskelligt fra sygehus til sygehus. De siger, at det er ekstremt sjældent, at det springer op, men alligevel er det noget, de er meget obs på. Fx må jeg heller ikke komme i vand, da der skal elektroder på, så man hurtigt kan opdage, hvis noget er galt. Igen pga. arret.

Anmeld

14. april 2010

linemus

Lise skriver:

itor_tbEditor" name="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" style="height:310px;width:100%;">

Lise - har netop haft første alenemorgen som mor til to (én af dem MAX hysterisk, hvis ting ikke går efter hans hoved), og tænk sig - det GIK  Sidder nu og er ved at skide i bukserne over at skulle i ny irl mg om lidt - mest fordi de har mødt hinanden før, og kun én ud af fem ved jeg kommer (og det er ikke engang værtinden). Og så ser jeg frem til fem-ugersundersøgelse i eftermiddag, og gruer for aftenen som er den første som alene-mor til to... (daddy er ikke helt gone - blot i det jyske for en dag).

Sådan, Lise Og så klarer du selvfølgelig også i aften Husk, jo roligere mor er, jo artigere børn

Held og lykke i irl mdr.gr.

Anmeld

14. april 2010

linemus

Line - er spændt på, hvad der er gået galt med Helles kage, og tænker på om det allerede nu er for tidligt med en middagslur i haven? Jeg vil så gerne lave en hel masse praktisk i dag, men jeg giiiider bare ikke Bare man dog kunne blive enig med sig selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.