Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

Millebasse

Nadi skriver:

Jamen så kommer du da bare forbi  Så kan vi støtte hinanden i vores byggeprojekter!

Super

Dejligt med en som ved hvilket helvede man lige pt. lever i....!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Astrid P

Astrid - laver pandekager!

Anmeld

11. april 2010

Lise

Millebasse skriver:

Så kom de på bettemanden også.. Hvordan har han det?? God bedring..

Det er heldigvis slet ikke slemt - han har kun fået et par stykker i hovedet (blandt milliarder af hormonknopper, så han ser farlig ud). Men skulle have været sammen med nogle tøser idag, hvoraf den ene er nygravid og ikke ved om hun har haft skoldkopper, så det måtte aflyses (udsættes)  Det er vist det mest trælse ved det, for Casper er fuldstændig upåvirket..

Anmeld

11. april 2010

Marco2

AG - som synes det er ærgerligt at Trold "has left the building" …

Anmeld

11. april 2010

heaven

Marco2 skriver:

AG - som synes det er ærgerligt at Trold "has left the building" …

næææææ??? hva er jeg så gået glip af??

Havde i en god date igår??

Jannie

Anmeld

11. april 2010

Marco2

Tror du skal kigge i tråden omkring noget fest/bal eller lignende. Har ikke selv været indvolveret i det og ved ikke om det er derfor. Men kan bare se at hun har ændret navn til BK og så er hun efterfølgende slettet... tror jeg..

Og til dit andet spørgsmål vil jeg bare sige 

AG - uuuhhhhmmmmmmmm

Anmeld

11. april 2010

heaven

Tror du skal kigge i tråden omkring noget fest/bal eller lignende. Har ikke selv været indvolveret i det og ved ikke om det er derfor. Men kan bare se at hun har ændret navn til BK og så er hun efterfølgende slettet... tror jeg..

Og til dit andet spørgsmål vil jeg bare sige 

AG - uuuhhhhmmmmmmmm

nååå det.... den havde jeg godt set komme. Og kan godt forstå hun er blevet lidt skuffet/ked, må jeg sige.... så -  Øv ja..

Dejligt i havde en god aften.... detaljer tak??? Var i ude at spise eller??

Jannie

Anmeld

11. april 2010

Marco2

Ja det var vi. 

Først en velkomstdrink.

Så 3 retters dinner. Hvor jeg til hovedret fik cognacflamberet oksemørbrad som de brændte af inde ved bordet. Flot men lidt voldsomt. 

Og lækker dessert og … 

Og så sov vi rigtigt længe i morges og så havde svigermor lavet brunch da vi endelig var stået op og fik kørt ud og hentet Emily. Og resten af dagen har jo bare været superlækker med det pragtfulde vejr.

Så nu er vi ladet godt op til en ny uge.

AG

Anmeld

11. april 2010

heaven

Marco2 skriver:

Ja det var vi. 

Først en velkomstdrink.

Så 3 retters dinner. Hvor jeg til hovedret fik cognacflamberet oksemørbrad som de brændte af inde ved bordet. Flot men lidt voldsomt. 

Og lækker dessert og … 

Og så sov vi rigtigt længe i morges og så havde svigermor lavet brunch da vi endelig var stået op og fik kørt ud og hentet Emily. Og resten af dagen har jo bare været superlækker med det pragtfulde vejr.

Så nu er vi ladet godt op til en ny uge.

AG

Jamen det er jo ikke mindre end fantastisk..... hvor er det bare vigtigt at huske på den slags dates - tror det er rigtig godt givet ud, må jeg sige.... vi er ikke så godt til det som ønsket, jeg får sgu så dårlig samvittighed, men det er blevet bedre..

Jannie

Anmeld

11. april 2010

Monica

Vil oss på lækker date ligsom AG...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.