Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Stumpen

Helle30 skriver:

Helle - som et kort øjeblik følte sig vældig smigret over et stort smil fra en aldeles venligt udseende far foran børnehaven. Det viste sig så at være mere et grin end et smil; Kvikleif (det er mig) var vadet mod parkeringspladsen, stadig iført de sexede blå overtrækssko.

Tusind tak for dagens grin, det var lige hvad jeg havde brug for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Joan ( Smallie )

Joan der har en lille pige der faktisk går nu.

Anmeld

12. april 2010

Mie A

Joan ( Smallie ) skriver:

Dygtig pige

Anmeld

12. april 2010

Muffinmus

Joan ( Smallie ) skriver:

uhh fedt. Tror du Tor har lært hende at give slip??Fnis:-)

Maria- der har nydt sin fridag sammen med en småforkølet datter og har fået købt nye sutsko til hende, været ud eog nyde solen  og vaske bilen mens jeg desperat forsøgte at holde styr på begge unger....

resultatet var halvt vasket bil med mange kalkpletter, 2 unger der var SÅ våde og beskidte og sikkert havde ædt det havle af vores grus:-)

Anmeld

12. april 2010

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

uhh fedt. Tror du Tor har lært hende at give slip??Fnis:-)

Maria- der har nydt sin fridag sammen med en småforkølet datter og har fået købt nye sutsko til hende, været ud eog nyde solen  og vaske bilen mens jeg desperat forsøgte at holde styr på begge unger....

resultatet var halvt vasket bil med mange kalkpletter, 2 unger der var SÅ våde og beskidte og sikkert havde ædt det havle af vores grus:-)

Ja lidt tror jeg. Ligesom når Tor ser Anne så siger hun hej hej for det siger Anne hele tiden.

De er sku glade for hinanden de 2 tøser og det er fedt at se

Anmeld

12. april 2010

ka li ja

Helle30 skriver:

Helle - som et kort øjeblik følte sig vældig smigret over et stort smil fra en aldeles venligt udseende far foran børnehaven. Det viste sig så at være mere et grin end et smil; Kvikleif (det er mig) var vadet mod parkeringspladsen, stadig iført de sexede blå overtrækssko.

HAHAHAHAHAHAHAHA monster grineren helle pigen

jeg er heldigvis ikke nået til parkerings pladsen endnu

Anmeld

13. april 2010

Hyner

Hyner -skal til åbenrå for at finde en underdel der passer til en tyrkisfarvet bluse, som jeg skal bruge til konfi på søndag...

Argh- hader jeg ikke kan finde noget....

Nogen der vil med???

Anmeld

13. april 2010

Helle30

Helle - suser en tur til Rødovre i dag for at handle ind til en bestilt konfirmationskage.

Anmeld

13. april 2010

Millebasse

Camilla - det stinker af gylle!!!!

Anmeld

13. april 2010

linemus

Line - er helt færdig efter Bilka/storcenter tur i går med Sebastian og mormor. Skal til jordemoder i dag og er meget spændt på, om baby har vendt sig rigtig (hvilket jeg ikke tror). Orker ikke mere nu. Vil ha' en lur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.