Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Helle30

Helle, der netop har smidt obduktionsrapporten vedr. den rygende kage under kageklubben - og som nu kun magter at børste tænder og kravle i seng. Gute Nacht - blev der sagt.

Håårrhh. Det rimede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

linemus

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan der har nået endnu en milepæl i sit liv

Hva' det?

Anmeld

15. april 2010

linemus

Line - har sovet elendigt og er ond i sulet

Anmeld

15. april 2010

Anja

Anja, der i dag skal prøve at se om kroppen og kvalmen tillader mig at give havemøblerne olie

- og som undrer sig over, om Lise lader sit profilbillede være til det er nr. 3, der gemmer sig i maven

- og som gerne vil høre, hvad der sker af milepæl i Joans liv

Anmeld

15. april 2010

Hyner

Hyner -totalt udmattet og kunne sove hele ugen væk...

(mon baby kommer hurtigere ud så??)

Anmeld

15. april 2010

Lise

Anja skriver:

- og som undrer sig over, om Lise lader sit profilbillede være til det er nr. 3, der gemmer sig i maven

Orv, det var en god ide!

NOT! Vi skal sgu ik ha flere unger i det her bette hus. De larmer og roder! Jeg har bare ikke tid til at skifte det - lige nu har jeg f.eks. travlt med at se De Unge Mødres Drøm ovenpå en gang Wii træning  

Anmeld

15. april 2010

Joan ( Smallie )

linemus skriver:

Hva' det?

Jeg er blevet færdig med mine tænder. Jeg lider vildt af tandlæge skræk og har derfor ikke været afsted længe, det gav dårlig tænder og det har jeg lige afsluttet nu.

Så nu er rygestop og tandlæge overstået. kommet igang med motion så mangler jeg kun cola stop så er det ved at være godt.

Så er lidt stolt af min selv

Anmeld

15. april 2010

Bamme

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg er blevet færdig med mine tænder. Jeg lider vildt af tandlæge skræk og har derfor ikke været afsted længe, det gav dårlig tænder og det har jeg lige afsluttet nu.

Så nu er rygestop og tandlæge overstået. kommet igang med motion så mangler jeg kun cola stop så er det ved at være godt.

Så er lidt stolt af min selv

Kan VARMT anbefale tandlæge Ballentin, han er fantastisk!

(PS: det var mig der dyttede af Jer igår)

Anmeld

15. april 2010

Joan ( Smallie )

Bamme skriver:

Kan VARMT anbefale tandlæge Ballentin, han er fantastisk!

(PS: det var mig der dyttede af Jer igår)

Har fået en tandlæge i århus som jeg stoler fuldt og fast på og er rigtig glad ved. Vil ikke skifte dem ud nu for jeg ved jeg kommer afsted nu.

Og ja det så jeg godt. Manden sagde hvem var det. Det var da Bamme Nåh sagde han så.

Wow for kort gran du har fået ser godt ud

Kom du søndag?

Anmeld

15. april 2010

Bamme

Har fået en tandlæge i århus som jeg stoler fuldt og fast på og er rigtig glad ved. Vil ikke skifte dem ud nu for jeg ved jeg kommer afsted nu.

Og ja det så jeg godt. Manden sagde hvem var det. Det var da Bamme Nåh sagde han så.

Wow for kort gran du har fået ser godt ud

Kom du søndag?

Fanks...

Må lige vende tilbage...

Skal have bowlingaften med kolleger lørdag, såååå ved ikke lige om jeg skulle ske at blive...eh....få én øl for mange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.