Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

Tynen

Trine - Vil bare gerne sove!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Hyner

Henriette -hvis kæreste har ladet mig sove længe i dag hvor vi ikke skulle aflevere Emma i dp... Wow, mærkeligt at se på klokken når den siger 9 og man stadig ligger i seng... Ahhh

Anmeld

12. april 2010

Lise

Lise - har været til åbent hus hos sp idag, og fået vejet den lille mand til 4.050 gram. Bagefter blev Wii'en endelig indviet - det var tiltrængt med en lille workout session! Og så har jeg fået en plads i en mødregruppe, som allerede har mødt hinanden én gang - så dem skal jeg møde på onsdag... Alt i alt indtil videre en begivenhedsrig dag på barsel  (Jeg har også været i Føtex)

Anmeld

12. april 2010

Helle30

Helle - som et kort øjeblik følte sig vældig smigret over et stort smil fra en aldeles venligt udseende far foran børnehaven. Det viste sig så at være mere et grin end et smil; Kvikleif (det er mig) var vadet mod parkeringspladsen, stadig iført de sexede blå overtrækssko.

Anmeld

12. april 2010

Monica

Helle30 skriver:

Helle - som et kort øjeblik følte sig vældig smigret over et stort smil fra en aldeles venligt udseende far foran børnehaven. Det viste sig så at være mere et grin end et smil; Kvikleif (det er mig) var vadet mod parkeringspladsen, stadig iført de sexede blå overtrækssko.

Muhahaha... Den var sgu sjav...

Anmeld

12. april 2010

bette

Helle30 skriver:

hahaha lol kan lige se det for mig.. godt gået

Anmeld

12. april 2010

Mie A

Helle30 skriver:

Anmeld

12. april 2010

Joan ( Smallie )

Joan der har siddet ude og spist til aften med ungerne i aften. Forår er helt vildt dejligt

Anmeld

12. april 2010

Lise

Helle30 skriver:

Jeg nåede engang hele vejen hjem med dem på  Og jeg gik hele vejen.

Anmeld

12. april 2010

Mie A

Lise skriver:

Jeg nåede engang hele vejen hjem med dem på  Og jeg gik hele vejen.

Hvorfor er jeg ikke overrasket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.