Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Marco2

Jamen sender al den sol jeg kan i din retning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Monica

Monica - som nyder en somersby, men synes sgu at solen burde skinne lidt på trold...

Anmeld

8. april 2010

BK

Tak skal i have Monica og Marco2... Det er sødt af jer...

Anmeld

8. april 2010

ka li ja

Klock skriver:

På knæer og Albuer/underarme og lidt på min ene ankel og i hovedbunden... 

Mit klør også helt vildt og ligegyldigt hvad jeg smurte med hjalp det ikke...

Men det kan godt tænkes at du også har det, for det kan udløses af stress...

åhh hvor pisse irriterende...

ja det ommer nemlig lige præcis når det hele ramler om ørene på en. er det noget du har haft før??

der er et par stykker i min familie der har det, især min søster i stor stil. jeg har aldrig selv haft det før, i hvet fald ikke så voldsomt... kan overhovedet ikke gå i korte bukser til sommer. den er helt gal!!!  overvejer også kraftigt at smutte i solarie for at se om det kan tage lidt af det?

har du fundet noget som virker at smører på? som ikke er fyldt med hormoner?

Anmeld

8. april 2010

BK

ka li ja skriver:

ja det ommer nemlig lige præcis når det hele ramler om ørene på en. er det noget du har haft før??

der er et par stykker i min familie der har det, især min søster i stor stil. jeg har aldrig selv haft det før, i hvet fald ikke så voldsomt... kan overhovedet ikke gå i korte bukser til sommer. den er helt gal!!!  overvejer også kraftigt at smutte i solarie for at se om det kan tage lidt af det?

Du skal netop gå i korte bukser, selv om vi godt kan blive enige om at det ikke er kønt... men sol og sommer er godt for os...

Nej har IKKE fundet noget som virker, har fået en ny creme af min læge i dag... Men som alle andre cremer er det en hormon-creme... 

Har haft eksem det meste af mit liv har lidt meget af "børne-eksem" og det er åbenbart det der i løbet af i vinter er blevet til psoriasis...

Anmeld

8. april 2010

BK

Du må lige sige til hvis solarie virker... for så vil jeg da også prøve det...

forresten hvis din søster har det, har du det nok også, for det er også arveligt...

Anmeld

8. april 2010

BK

ka li ja skriver:

Læs lidt her:  psoriasis

Anmeld

8. april 2010

ka li ja

Klock skriver:

Du må lige sige til hvis solarie virker... for så vil jeg da også prøve det...

forresten hvis din søster har det, har du det nok også, for det er også arveligt...

ja skal nok lige gi lyd hvis det virker..

bruger du neutral vaskepulver? jeg gør desværre ikke mere.. og det kan jo muligvis også ha noget med det at gør. men elsker bare at tøjet dufter

jeg håber bare vi snart kommer ovenpå begge to og kan glemme alle bekymringer, og så forsvinder vores nye lidelser forhåbentlig også mere eller mindre

Anmeld

8. april 2010

BK

ka li ja skriver:

ja skal nok lige gi lyd hvis det virker..

bruger du neutral vaskepulver? jeg gør desværre ikke mere.. og det kan jo muligvis også ha noget med det at gør. men elsker bare at tøjet dufter

jeg håber bare vi snart kommer ovenpå begge to og kan glemme alle bekymringer, og så forsvinder vores nye lidelser forhåbentlig også mere eller mindre

Jeg har brugt ind til for 5 dage siden, hvor jeg løb tør... så det er ikke derfor...

Vi kan håbe det forsvinder og ikke kommer igen...

Anmeld

8. april 2010

Nadi

Nyder foråret, og kan mærke forelskelsen bobler inden i

I LOVE IT !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.