Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Tynen

linemus skriver:

Line - der bare må af med hvor seriøst dårlig morgenen har været bare fordi vi stod en halv time for sent op og ungerne var mega trætte og umulige hvilket resulterer i en umulig og rasende mor, der heldigvis har faren til at holde den sidste gravide tå nede på jorden. For ikke at nævne en dårlig aften igår, hvor Sebastian kommer stavrende halvt sovende og ikke kan forstå hvorfor han har lort på buksebenet - igen, godt med en far, der kan se lidt mere logisk på sagen end moren, det bare hopper fortvivlet op og ned, fordi ungen også har lort på foden og hånden = lort overalt på seng og samtlige gulve han har betrådt og badet ovenpå virker ikke så lortebarnet skulle fragtes nedenunden... Pyh, jeg stopper her - må hellere igang med jobbet. Go' dag! (håber jeg).

Det gode er at det så nærmest ikke kan blive meget værre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Tynen

Trine - Nu med mellemørsbetændtramt barn 

Anmeld

17. februar 2010

Bamme

Tynen skriver:

Trine - Nu med mellemørsbetændtramt barn 

Endnu én, eller er det den samme?

Har du fået støvsuget?

Btw: fik sgu da ikke karf igår?

Anmeld

17. februar 2010

ka li ja

linemus skriver:

Line - der bare må af med hvor seriøst dårlig morgenen har været bare fordi vi stod en halv time for sent op og ungerne var mega trætte og umulige hvilket resulterer i en umulig og rasende mor, der heldigvis har faren til at holde den sidste gravide tå nede på jorden. For ikke at nævne en dårlig aften igår, hvor Sebastian kommer stavrende halvt sovende og ikke kan forstå hvorfor han har lort på buksebenet - igen, godt med en far, der kan se lidt mere logisk på sagen end moren, det bare hopper fortvivlet op og ned, fordi ungen også har lort på foden og hånden = lort overalt på seng og samtlige gulve han har betrådt og badet ovenpå virker ikke så lortebarnet skulle fragtes nedenunden... Pyh, jeg stopper her - må hellere igang med jobbet. Go' dag! (håber jeg).

åhhh nej åhh nej!!!! klamt klamt klamt. kan godt forstå du må af med lidt brok. godt faren tog lidt over!

Anmeld

17. februar 2010

ka li ja

karina der endnu ikke er stået op!! men har valgt at holde "fridag" i dag. så det er helt lovligt

Anmeld

17. februar 2010

Millebasse

Camilla - nu med en dreng som beordrer moderen ud af børnehaven så han kan lege og en pige som kun synes hun skal sove et kvarter af gangen....

Anmeld

17. februar 2010

Tynen

Endnu én, eller er det den samme?

Har du fået støvsuget?

Btw: fik sgu da ikke karf igår?

Bare det samme barn som i går..

Ja, fik støvsuget efter du var gået.. Der KUNNE jo komme rigtige gæster på besøg.

Fik du en morfar?

Btew: Fik sgu da ikke kage igår?

Anmeld

17. februar 2010

Anja

Anja, som i dag er meget stolt af sig selv, da jeg har været ved tandlægen (har total tandlægeskræk) og fik lavet en gammel fyldning om UDEN bedøvelse !

Anmeld

17. februar 2010

Bamme

Tynen skriver:

Bare det samme barn som i går..

Ja, fik støvsuget efter du var gået.. Der KUNNE jo komme rigtige gæster på besøg.

Fik du en morfar?

Btew: Fik sgu da ikke kage igår?

Har hørt kage feder, og jeg vil jo nødig forværre din situation.

Anmeld

17. februar 2010

Bamme

- home alone, dem der børner er i vinterhi hos Momse til i morgen... Og nu kalder sofaen vist!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.