Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2010

birgittemarie

Tut skriver:

Tut - venter på at tulle-bebsen falder i søvn, så jeg kan male badeværelse

Samme her . Hvis du skifter badeværelset ud med gangen ovenpå...

Er Nana også begyndt at være en hel del mere vågen om dagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Millebasse

Camilla - ligger på sofaen med min dyne og slapper af..

Anmeld

15. januar 2010

Louise mortil4

Louise - har smidt alle unger i seng og tror faktisk de sover alle sammen. Sidder nu med te og glor tv og kigger computer, måske man skulle finde på noget at spise?  Bip mobil Bip

Anmeld

15. januar 2010

Hyner

Henriette -som ligger på sofaen med en meget livlig bebs i maven men vil så gerne hvile lidt inden der skal ordnes vasketøj....

Anmeld

15. januar 2010

Louise mortil4

Louise - glad og lettet, manden fik lov at beholde jobbet men det gør mig ondt for dem der blev fyret.

Tror det bliver en god weekend selv om jeg er alene med alle ungerne indtil kl ca 15.30 i morgen.

Anmeld

15. januar 2010

birgittemarie

mortil4 skriver:

Louise - glad og lettet, manden fik lov at beholde jobbet men det gør mig ondt for dem der blev fyret.

Tror det bliver en god weekend selv om jeg er alene med alle ungerne indtil kl ca 15.30 i morgen.

Pyha! Tillykke!

Anmeld

15. januar 2010

Louise mortil4

birgittemarie skriver:

Pyha! Tillykke!

mange tak, kan høre på manden at han også er meget gladere, det har sgu været hårdt for ham at ha det hængene over hovedet, stakkels mand.

Anmeld

15. januar 2010

ivfmarie

Marie - glæder sig til X-factor og en flaske vin i aften.. Og til en weekend der står på badeland med unger, biograf uden unger.. og sove længe søndag!!!

Anmeld

15. januar 2010

Anja

Anja, der nyder, at det endelig er weekend !! Manden er først hjemme kl 19 så med meget ondt i benet pga achillessenebetændelse og 3 unger, der også trænger til weekend, må aftensmaden i dag blive hvad end manden finder på at købe med hjem ....

Anmeld

15. januar 2010

Siber

Rikke - siger øv jeg kan ikke se x-factor Kan slet ikke se danske kanaler længere, betyder det at jeg skal blive fuldt integreret nordmand?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.