Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

Nadi

ivfmarie skriver:

fordi jeg bliver lækker af det - og så får jeg det godt med mig selv ... Og nu vil jeg i seng og ha det godt med min mand

Nadi - synes Ivf er for SEJ!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Mary

Maria - synes det er nogle dejlige babybilleder af Lises babydreng  Billederne er jo vildt tydelige!!! Han er jo fuldstændig som at se på en lille bitte ny baby 

Anmeld

7. januar 2010

Joan ( Smallie )

Joan der lige har sagt sit job op

Anmeld

7. januar 2010

Nadi

Joan ( Smallie ) skriver:

HVAD??? Hvorfor nu dét

Anmeld

7. januar 2010

Rasmine

Anmeld

7. januar 2010

Rasmine

Mette - lige kaldt på job, fra kl. 20 i aften til 15 i morgen. (og som btw undrer sig over hvor ukollegiale og usportslige nogle idioter kan være)

Anmeld

7. januar 2010

Joan ( Smallie )

Mebach skriver:

Fordi jeg ikke kan aflevere børn når jeg skal møde kl 5 i viborg og ikke kan hente dem når jeg først har fri kl 18 eller 24 for den sags skyld.

Og manden er ingen hjælp for han køre hjemme fra den ene uge kl 5 og er hjemme igen kl 16 og den anden uge kl 7 og hjemme igen kl 18. Og ingen hjælp at hente fra arbejde.

Så nu håber jeg på ar blive ansat på deltid og så kan få sulepret op i dagpenge.

Anmeld

7. januar 2010

Rasmine

Fordi jeg ikke kan aflevere børn når jeg skal møde kl 5 i viborg og ikke kan hente dem når jeg først har fri kl 18 eller 24 for den sags skyld.

Og manden er ingen hjælp for han køre hjemme fra den ene uge kl 5 og er hjemme igen kl 16 og den anden uge kl 7 og hjemme igen kl 18. Og ingen hjælp at hente fra arbejde.

Så nu håber jeg på ar blive ansat på deltid og så kan få sulepret op i dagpenge.

Hvor er det du arb?

Anmeld

7. januar 2010

Susan1978

ivfmarie skriver:

fordi jeg bliver lækker af det - og så får jeg det godt med mig selv ... Og nu vil jeg i seng og ha det godt med min mand

hvad træner du fx.. ?  wii fit  eller bruger du andre og hvor lang tid gør du det af gangen ?

Anmeld

7. januar 2010

Louise mortil4

Louise - ubehageligt ondt i understellet, er det da ikke snart fredag så jeg kan starte på pillerne igen

Sys IVF er for sej, hvem der bare havde hendes energi til manden, også er jeg stadig på barsel, det ser da sort ud når jobbet igen kalder

Har ellersværet flittig idag både bagt franskbrød og rugbrød, men det krøvede også en middagslur bagefter sammen med lillepigen, hvor f... bliver alt mit energi af sov sgu da fra 22 til 6.40 og igen fra 12.30 til 14.10 så den burgte være der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.