Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

Anja

Tynen skriver:

Arh.. Tag det nu roligt..
Det feder først imorgen

Problemet er blot, at det har jeg sagt hele julen, hver gang alverdens snacks er kommet på bordet om aftenen

Seriøs omlægning af kostvaner er lige om hjørnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Tynen

Anja skriver:

Problemet er blot, at det har jeg sagt hele julen, hver gang alverdens snacks er kommet på bordet om aftenen

Seriøs omlægning af kostvaner er lige om hjørnet

Måske vi skulle oprette en støtteklub så
 - Jeg VED at jeg får problemer 1. januar omkring en kl. 16-17stykker 

Anmeld

30. december 2009

Anja

Tynen skriver:

Måske vi skulle oprette en støtteklub så
 - Jeg VED at jeg får problemer 1. januar omkring en kl. 16-17stykker 

Er helt med på støtteklub konceptet ! 

Heldigvis kan jeg mærke, at jeg er stædig denne gang  Da jeg for snart 100 år siden havde graviditetsukkersyge mens jeg ventede Esther opgav jeg ALLE sukkerholdige drikkevarer.

Det holder stadig ved, og når jeg kan lære det, så kan jeg vel også lære at holde mig fra andet

Anmeld

30. december 2009

Mary

Maria - er officielt gået i hi med mundkurv på. Nægter at udtale sig om noget som helst vedr den terminsdato der er lige om hjørnet, før der rent faktisk er kommet en ny lille Berner til verden  ....det bider sgu een i røven at fortælle om "tegn"! 

Anmeld

30. december 2009

Mary

Anja skriver:

Heldigvis kan jeg mærke, at jeg er stædig denne gang  Da jeg for snart 100 år siden havde graviditetsukkersyge mens jeg ventede Esther opgav jeg ALLE sukkerholdige drikkevarer.

Det holder stadig ved, og når jeg kan lære det, så kan jeg vel også lære at holde mig fra andet

Jeg er med liiiige om lidt  Tænker at jeg nok ikke taber de 17-18 kg vare ved at føde..... 

Anmeld

30. december 2009

Tynen

Mary skriver:

Maria - er officielt gået i hi med mundkurv på. Nægter at udtale sig om noget som helst vedr den terminsdato der er lige om hjørnet, før der rent faktisk er kommet en ny lille Berner til verden  ....det bider sgu een i røven at fortælle om "tegn"! 

(Også lige en ordenlig røvfuld vestøv herfra!!!      )

Anmeld

30. december 2009

Tynen

Anja skriver:

Det er sgu flot klaret!

Men uha hvor er det svært at bryde vanerne.
Er sikker på at man bare lige skal over de første 14 dage og VUPTI! så "glemmer" man alt om afhængighed, trang og lyst, men jeg klarer mig sjældent mere end en 2 dage

Hvis det kikser for mig 1. januar prøver jeg bare igen om mandagen
(Ved ikke hvor mange gange om uge jeg siger: "Ej, på mandag er det slut!")

Anmeld

30. december 2009

Nadi

Nadi - som gerne snart vil føde...og alligevel ikke! Og som synes hun er gået MAX på kompromis med manden.

Anmeld

31. december 2009

Lene76

Lene- som er mega træt efter en lang dag, hvor vores planer blev ændret lidt da vores lortebil gik istykker lige som vi havde planlagt en tur til tyskland..... godt vi ku låne mine forældres bil så vi kom afsted alligevel.... på vej hjem var der så en stor lastbil med et stort rør til en vindmølle der var væltet på motorvejn så hurra for kø...... nåede osse lige i bilka inden de lukkede..... og nu lukker jeg osse snart for idag.( beklager alt ævlen, det hva der sker når man er virkelig træt)

godt nytår piger, håber i kommer godt ind i det nye år

Anmeld

31. december 2009

Lene76

Nadi skriver:

Nadi - som gerne snart vil føde...og alligevel ikke! Og som synes hun er gået MAX på kompromis med manden.

kender det godt.... bare det osse går den anden vej engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.