Mobning på skolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april

Ung studerende

Profilbillede for Ung studerende
Pippihaløj skriver:

Ja - jeg manglede et ord.. til gengæld kommer du hele tiden med nye ting og vinkler. Så nej din historie hænger ikke sammen. 

Hvad er det for økonomiske informationer der er blev delt, som andre har fået adgang til fx?

Og hvad er det du vil optage at folk videregiver af informationer om dit helbred? 

Du skriver andre forsøger at sygeliggøre dig - og ja du virker ikke til at have det mentalt helt godt. Du virker til at have ting du skal arbejde med. Held og lykke 

Jeg forklarer bare yderligere, hvad der er sket, og jeg arbejder på mit mentale velvære, for ja, det har påvirket mig utrolig meget, hvad der er sket

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april

Pippihaløj

Ung studerende skriver:

Folk har delt mine bankkontooplysninger og kunne se, hvad jeg bruger mine penge på, hvilket jeg selv er meget overrasket over. Men hvis du har andre beviser på, at det ikke er sket, så er det helt fair.

Men jeg kan godt filme, og så kan folk skrive til mig, hvis de vil have beviser.

Men hvem er “folk” og hvorfor har folk (flertal) fået adgang til dine bankoplysninger? Det er altså utroligt utroværdigt.  
det er fint at du arbejder med dit psykiske helbred .. men det lyder også til at have påvirket situationen. Du lyder til at have forfølgelsestanker/ angst. 

Anmeld Citér

28. april

Pippihaløj

Jeg ønsker dig det bedste og færre (hvad der lyder til at være) vrangforstillinger. 

Anmeld Citér

28. april

Ung studerende

Pippihaløj skriver:

Men hvem er “folk” og hvorfor har folk (flertal) fået adgang til dine bankoplysninger? Det er altså utroligt utroværdigt.  
det er fint at du arbejder med dit psykiske helbred .. men det lyder også til at have påvirket situationen. Du lyder til at have forfølgelsestanker/ angst. 

Der er klare beviser for, hvad der er sket. Sms-korrespondance er blevet gennemgået, og de nødvendige handlinger er blevet taget. Jeg mener, at folk bør være forsigtige med at stille diverse psykiske diagnoser, før de kender hele sandheden

Anmeld Citér

28. april

Pippihaløj

Ung studerende skriver:

Der er klare beviser for, hvad der er sket. Sms-korrespondance er blevet gennemgået, og de nødvendige handlinger er blevet taget. Jeg mener, at folk bør være forsigtige med at stille diverse psykiske diagnoser, før de kender hele sandheden

OK - bare for sjov så svar på mit spm. 

Hvordan skulle nogen vide noget om din økonomi…

Anmeld Citér

28. april

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Ung studerende skriver:

Folk har delt mine bankkontooplysninger og kunne se, hvad jeg bruger mine penge på, hvilket jeg selv er meget overrasket over. Men hvis du har andre beviser på, at det ikke er sket, så er det helt fair.

Men jeg kan godt filme, og så kan folk skrive til mig, hvis de vil have beviser.

Du behøver ikke filme noget. Det kan ikke lade sig gøre, at flere undervisere på Aarhus Universitet er blevet fyret pga. ulovlig deling af studerendes private oplysninger, uden at det vil blive breaking news i landsdækkende medier. Det er en fantasi, vrangforestilling eller en bevidst løgn fra din side. Prøv at stoppe op og mærk efter, om du tror, det forholder sig sådan, for så har du alarmerende behov for hjælp. 

Anmeld Citér

28. april

Ung studerende

Pippihaløj skriver:

OK - bare for sjov så svar på mit spm. 

Hvordan skulle nogen vide noget om din økonomi…

Hvordan skulle nogen vide noget om min økonomi? Jeg har gjort opmærksom på, at personer med adgang til min kontoudskrift har delt oplysningerne uden mit samtykke. Folk, der har haft kendskab til min økonomi, har videregivet disse oplysningen. Er det tydeligt, hvem der har haft adgang til mine data?

Anmeld Citér

28. april

Pippihaløj

Hvordan skulle nogen vide noget om min økonomi? Jeg har gjort opmærksom på, at personer med adgang til min kontoudskrift har delt oplysningerne uden mit samtykke. Folk, der har haft kendskab til min økonomi, har videregivet disse oplysningen. Er det tydeligt, hvem der har haft adgang til mine data?

Og hvordan har de adgang til dit kontoudskrift. Har du tilfældigt tabt det på gangen. Sjovt at du ikke kan se, at det ikke giver mening. 

Anmeld Citér

28. april

Ung studerende

Mor og meget mere skriver:

Du behøver ikke filme noget. Det kan ikke lade sig gøre, at flere undervisere på Aarhus Universitet er blevet fyret pga. ulovlig deling af studerendes private oplysninger, uden at det vil blive breaking news i landsdækkende medier. Det er en fantasi, vrangforestilling eller en bevidst løgn fra din side. Prøv at stoppe op og mærk efter, om du tror, det forholder sig sådan, for så har du alarmerende behov for hjælp. 

Jeg skriver nødvendigvis ikke, at flere undervisere er blevet fyret, men det er kommet frem. Og hvorfor skulle jeg gå til TV2 News med det? Der vil nok ikke komme noget frem om, at folk er blevet fyret der. Folk bliver jo tit fyret uden at det kommer frem i medierne.

Grunden til, at jeg skrev herinde, var egentlig, at jeg ikke vidste, hvordan jeg skulle håndtere mobningen. Men jeg kan se, at det har taget en helt anden drejning.

Anmeld Citér

28. april

Ung studerende

Pippihaløj skriver:

Og hvordan har de adgang til dit kontoudskrift. Har du tilfældigt tabt det på gangen. Sjovt at du ikke kan se, at det ikke giver mening. 

Du kan måske spørge dig selv, hvem der har adgang til at se, hvad du bruger penge på? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.