Dine beskeder i denne tråd bliver mere og mere maniske og usammenhængende.
I din sidste tråd var du ved at blive hjemløs grundet et valgfag som drillede. Nu mobbes og forfølges du grundet faglig overkvalificering og hang til dyre tasker.
Ingen personer ansat på statslig overenskomst ved et universet bliver fyret på få timer over den slags beskyldninger og kontroverser du nævner. Ingen ansatte undervisere blander sig i de studerendes privatøkonomi i undervisningsituationer eller følger efter studerende på toilettet sammen med andre studerende. Desuden er der ingen “elever” på et universitet, men netop “studerende”. Ingen i din hjemby aner noget hvad der skulle foregår på et af landets største universiteter.
Stop stop! Og som andre foreslår, forsøg om du kan finde nogle at tale med, så du kan få hjælp til at få det bedre.
Som jeg har nævnt før, har hele oplevelsen gjort mig meget rastløs, og derfor kan det være, at jeg virker usammenhængende. Men jeg vil være forsigtig med ikke at pådutte folk sygdomme eller stille diagnoser. Heldigvis er alt kommet frem.
Desværre er det kommet frem, at folk har blandet sig i min privatøkonomi, så hvis du har beviser for, at der ikke er sket noget, vil jeg gerne se dem. Som jeg har skrevet før, har jeg talt med nogle om mit problem, og derfor er der sket nogle dårlige ting, som nu er kommet frem. Der er blevet taget hånd om det, og professionelle er involveret i situationen.
Desuden kan jeg filme, hvad der sker under undervisningen, så der ikke er tvivl om min sag. Skal jeg virkelig gøre noget kriminelt, før hele sandheden kommer frem? Men hvis det er det, der skal til, så er det okay.
Anmeld
Citér