Pippihaløj skriver:
“Dem i banken?” .. som i flertal. Altså to eller flere har sammen besluttet sig for i Nordea, Danske bank eller Jyske Bank fx at dele dine oplysninger. Det kan jeg så fortælle dig positivt aldrig sker. Ved du hvorfor.. hvis de gjorde det, ville de bliver fyret, og du er uendelig uinteressant (som alle os andre) at dele informationer om. Hvad skulle en rådgiver eller rådgivere få ud af det? Absolut intet andet end negative ting. Det er ting du forestiller dig. Nordea har 9,3 millioner privatkunder. Og Danskebank har små 3 millioner mener jeg. Som enkelte brugere er vi uendelig uinteressante.
Og hvem ville de dele oplysningerne med - hvis vi bare leger med tanken. Hvad skulle være grunden til at dele det med andre studerende eller en underviser. Det er vrangforestillinger.
Herudover taler du om helbredsoplysninger - hvem har delt dem? Og hvem kender til dit helbred og deler disse oplysninger. Og igen hvad ville de få af det. Har din læge delt dine journaler
samtidig med en bankrådgiver deler oplysninger om din økonomi.
Det er lang ude og du har seriøst brug for støtte. Og jeg mener støtte til at få hjælp med din psyke og forestillinger.
Min psykiske tilstand er fuldstændig velfungerende, og det er dybt beklageligt, at nogle tilsyneladende ikke forstår dette. Når der foreligger klare og dokumenterede beviser, bør det være stærkt kritisabelt, at nogen vælger at betvivle min troværdighed eller sandhed. Hvis der foreligger beviser – eller modbeviser – der kan dokumentere, at der ikke er sket noget i mit tilfælde, tager jeg gerne imod dem. Jeg har intet at skjule og er åben for enhver form for saglig dokumentation.
Anmeld
Citér