Mobning på skolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj

Ung studerende

Profilbillede for Ung studerende
Pippihaløj skriver:

“Dem i banken?” .. som i flertal. Altså to eller flere har sammen besluttet sig for i Nordea, Danske bank eller Jyske Bank fx at dele dine oplysninger. Det kan jeg så fortælle dig positivt aldrig sker. Ved du hvorfor.. hvis de gjorde det, ville de bliver fyret, og du er uendelig uinteressant (som alle os andre) at dele informationer om. Hvad skulle en rådgiver eller rådgivere få ud af det? Absolut intet andet end negative ting. Det er ting du forestiller dig. Nordea har 9,3 millioner privatkunder. Og Danskebank har små 3 millioner mener jeg. Som enkelte brugere er vi uendelig uinteressante. 

Og hvem ville de dele oplysningerne med - hvis vi bare leger med tanken. Hvad skulle være grunden til at dele det med andre studerende eller en underviser. Det er vrangforestillinger. 

Herudover taler du om helbredsoplysninger - hvem har delt dem? Og hvem kender til dit helbred og deler disse oplysninger. Og igen hvad ville de få af det. Har din læge delt dine journaler samtidig med en bankrådgiver deler oplysninger om din økonomi. 

Det er lang ude og du har seriøst brug for støtte.  Og jeg mener støtte til at få hjælp med din psyke og forestillinger. 

Min psykiske tilstand er fuldstændig velfungerende, og det er dybt beklageligt, at nogle tilsyneladende ikke forstår dette. Når der foreligger klare og dokumenterede beviser, bør det være stærkt kritisabelt, at nogen vælger at betvivle min troværdighed eller sandhed. Hvis der foreligger beviser – eller modbeviser – der kan dokumentere, at der ikke er sket noget i mit tilfælde, tager jeg gerne imod dem. Jeg har intet at skjule og er åben for enhver form for saglig dokumentation.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj

Pippihaløj

Ung studerende skriver:

Min psykiske tilstand er fuldstændig velfungerende, og det er dybt beklageligt, at nogle tilsyneladende ikke forstår dette. Når der foreligger klare og dokumenterede beviser, bør det være stærkt kritisabelt, at nogen vælger at betvivle min troværdighed eller sandhed. Hvis der foreligger beviser – eller modbeviser – der kan dokumentere, at der ikke er sket noget i mit tilfælde, tager jeg gerne imod dem. Jeg har intet at skjule og er åben for enhver form for saglig dokumentation.

Du svarer jo ikke på det absurde spørgsmål som handler om, at du påstår at flere ansatte i en bank deler oplysninger om dig. Hvorfor i al verden skulle de det? Og din læge - hvorfor skulle han dele dine helbredsoplysninger. 
Der er ingen her der kender dig, og du beder os om at tro på en absurd fortælling. Hvis en læge gjorde det ville han ikke kunne praktisere medicin mere. Og din bankrådgivere ville ikke få job i en bank mere. Tror du seriøst på at nogen ville vælge det, fordi du er så vigtig et menneske at sladre om? Kan du ikke se at det er en vrangforestilling og foregår i dit hoved. 

Men jeg vil ikke fodre din fortælling mere og blot håbe du får hjælpe. 

Anmeld Citér

1. maj

Ung studerende

Pippihaløj skriver:

Du svarer jo ikke på det absurde spørgsmål som handler om, at du påstår at flere ansatte i en bank deler oplysninger om dig. Hvorfor i al verden skulle de det? Og din læge - hvorfor skulle han dele dine helbredsoplysninger. 
Der er ingen her der kender dig, og du beder os om at tro på en absurd fortælling. Hvis en læge gjorde det ville han ikke kunne praktisere medicin mere. Og din bankrådgivere ville ikke få job i en bank mere. Tror du seriøst på at nogen ville vælge det, fordi du er så vigtig et menneske at sladre om? Kan du ikke se at det er en vrangforestilling og foregår i dit hoved. 

Men jeg vil ikke fodre din fortælling mere og blot håbe du får hjælpe. 

Hvor skal jeg vide, hvorfor de vælger at dele mine private oplysninger om mig?

Hvis der findes dokumentation for, at dette ikke er sket, er du meget velkommen til at fremlægge den – jeg har intet at skjule

Anmeld Citér

1. maj

Pippihaløj

Ung studerende skriver:

Hvor skal jeg vide, hvorfor de vælger at dele mine private oplysninger om mig?

Hvis der findes dokumentation for, at dette ikke er sket, er du meget velkommen til at fremlægge den – jeg har intet at skjule

Stop nu med det pladder.. ingen kender dig jo her. Selvfølgelig kan ingen modbevise dig. Men det gør da ikke, at man tror på din absurde historie. 
Held og lykke - jeg håber det bedste for dig og at tråden bliver lukket. 

Anmeld Citér

2. maj

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Ung studerende skriver:

Dem i banken har videre delt mine oplysninger og vedkommende er fyret. Skrev jeg at ansatte på skolen blev fyret? Jeg filmer bare næste gang jeg er på skolen, så er der ingen diskussion.  

Hvad vil du konkret filme? At dine bankrådgivere, som nu er fyret, deler fortrolige oplysninger om dine økonomiske forhold med andre studerende og undervisere, hvorefter din læge eller lægesekretær - som vel også er fyret nu - slutter sig til dem for at sladre om dit helbred? 

Jeg kender ikke juraen vedr. injurier, så længe du ikke nævner de pågældendes navne, men det er vilde anklager, du fyrer afsted om lovbrud fra såvel bankpersonales som sundhedsansattes side. Og endnu engang - ikke et ord i pressen om disse opsigtsvækkende og utrolige sager? 

Anmeld Citér

2. maj

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Hverken banken, lægen, dine undervisere, byen eller andre har nogen som helst interesse i at overtræde loven og dele personfølsomme oplysninger om dig. Ked af at sige det, men så vigtig og interessant er du ikke. 
hvorfor skulle de gøre det? Hvad er motivet? At de risikerer deres job for det, giver bare ingen mening.  

Anmeld Citér

2. maj

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg tror, folk skal stoppe med at svare t’s nu. Uagtet om det er psykiske udfordringer eller trolleri, så er det ikke hensigtsmæssigt, at der bliver svaret yderligere.

Anmeld Citér

2. maj

Ung studerende

Pippihaløj skriver:

Stop nu med det pladder.. ingen kender dig jo her. Selvfølgelig kan ingen modbevise dig. Men det gør da ikke, at man tror på din absurde historie. 
Held og lykke - jeg håber det bedste for dig og at tråden bliver lukket. 

Jeg håber også at tråden herinde bliver lukket

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.