Anonym skriver:
Jeg vil gerne sige tak for alle jeres svar.
Nu har der været meget fokus på fars børn, men ikke på hvordan mine børn med deres 'handicap' skal tackle en ustruktureret hverdag, fordi der skal være plads til fars børn. De går i special klasse og jeg har en familierådgiver der guider mig til at tackle deres behov. ja vi må vente med at flytte sammen. Mine børn kommer heller ikke spontant hos mig hvis de er hos deres far eller lignende. Alt er planlagt på måneds/ugebasis undtagen evt sygdom
Tror det vil give kaos hvis 7 mennesker bare gør hvad der passer dem i en almindelig hverdag.
Vi holder heldigvis alle 7 af hinanden men det er nok bedst at nøjes med weekend hygge eller finde et kæmpe hus
Hej igen.
I selve dit opslag, nævner du faktisk ikke noget af det du skriver her, men mere dig som har et problem.
Nu du ikke får ret bringer du hurtigt ind dine børns handicap ind over, i selve opslaget, lyder det som dig der har brug for super meget struktur og ikke så meget dine børn. Så derfor har jeg taget udgangs punkt i det.
Hvis jeg havde børn, med adhd/add/autisme og de som jeg havde super meget brugt for kasse tænkning, og brug for i god tid vide hvis der sker ændringer, ville jeg personligt aldrig overveje at skulle tage en chaos pilot ind, altså en der ikke har brug for det og måske elsker spontant hans børn kommer forbi, ikke at sige i ikke skal være sammen, men i skal nok ikke bo sammen.
Men omvendt så kan dine børn måske lære at leve med, deres måske god venner bare kommer forbi og hygger, og det kan måske styrke dem senere hen i livet med skema ændringer og dumme chefer 
Spørgsmålet er mere er det dig der har brug for det eller dine børn, hvis det går udover dine børn at der spontant kommer folk forbi, så er det meget simpelt, så skal du beskytte dem, og derfor ikke flytte sammen.
Hvis det er dig, der bliver presset ja så ville jeg søge hen mod professionel hjælp, som måske kan give dig nogle gode værktøjer til at håndtere dette, men ellers være da et cola par (couple living apart) og nyde den frihed det giver.