Tidligere tnbc (med ny profil)
Hanspige skriver:
Du er sjov 
Altså nu bor vi langt ude på landet, så jeg ved dælme ikke lige hvor han vil finde en strand, en biograf, en sportsklub, et tomt hus, et dankort, en netto, en bager og hvor du ellers har sendt min søn hen 
Her planlægger vi dagen før, det har intet med at være streng at gøre, det er en mærkelig antagelse at min søn ikke må noget fordi det skal aftales dagen før og endnu mærkeligere at du tror at alle hans venner laver 1000 ting uden ham og ingen af deres forældre planlægger med dem 
Kan du slippe det nu og forholde dig til tråden? Eller skal du digte flere råbende scenarier?
Går han i skole på landet?
På en cykel kan man komme langt.
Jeg siger IKKE at de IKKE planlægger noget, men at mange børn og unge tager spontane ture. Og det kan han jo ikke være med til hvis de får ideen på dagen.. ikke alle planlægger hver eneste dag. Nogen gange tænker man: vi kører ud og køber en is. Tager på stranden. Går en tur.
Det er det jeg siger, at hvis hans venner laver mange spontane ture, som at cykle efter skole, tage på skaterbane, hjem til en... Så vil han blive udelukket hver gang
Og igen HVORFOR må han ikke smutte med en ven hjem, hvis de har lyst uden at have aftalt det dagen før? Hvad sker der ved det?
Anmeld
Citér