Ville I gerne høre fra elskerinden...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2009

LouiseNielsen

Nu ved jeg at min mand aldrig kunne drømme om at have en elskerinde, eller på nogen måde være mig utro så det er slet ikke nødvendig at ta stilling til hvad jeg ville.....

Omvendt så kunne jeg heller aldrig drømme om at ligge i med en gift mand......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

så enig...

men heldigvis kunne jeg aldrig selv finde på at være sammen med en gift jeg kan ike acp. utroskab og vil derfor heller ikke være medvirkende til det...

og hvis han kommer og siger det som det er kan det jo også være at der er håb for en fremtid som venner...

MEN heldigvis stoler jeg blindt på min kæreste på det punkt og jeg håber at han vil holde vores aftale, om at hvis det skulle ske skulle vi være ærlige overfor hinanden for det er beder at få det at vide end at gå og være uviden og i sidste ende er man vel heller ikke helt lykkelig sammen hvis man kan finde på sådan noget, også er det vel også beder at komme ud af det mens tingene stadig er forholdsvis rimelige...

Jeg ville sgu også trække mig hvis manden var gift, vil have dårlig samvittighed på hans vegne.

Vi har også en aftale hvis man kan kalde det det, men hvis man får et godt øje til en så er det bedre at snakke med hinanden om der mangler noget i forholdet som kan fjerne det igen eller er skaden sket og skal vi slutte forholdet inden det gode øje til den anden bliver til mere end det.

Anmeld

4. november 2009

oo

jeg sidder bare her og fatter overhovedet ikke hvad tiltrækningen ved en gift mand er jeg ville da syntes han var en løgnagtig kujon uanset hvordan han fremlagde sine grunde til godt at måtte knalde mig på trods af sit ægteskab med en anden.

for at svare på spørgsmålet, så ja, jeg ville vide det. og sådan har jeg det med ALT, jeg vil VIDE det, og det har jeg så fået lov til. Som vores gode ven en gang sagde så er utroskab ikke bare noget der "lige sker", man går ikke bare rundt og HOVSA, ham vil jeg bolle med, HOVSA nu er det gjort. der ER tanker bag, og de der er fuldkommen overbevist om, at de er drevet af deres seksuelle behov, og der hverken er følelser eller tanker bag - er ikke ærlige overfor dem selv.

som jeg har skrevet før, ville jeg aldrig blot konstatere at noget var galt i mit ægteskab og derefter opsøge det hos en anden mand helt uden at tale med min mand om det.

Anmeld

4. november 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Men jeg tænker bare lidt hvad konen skulle bruge det til...er det ikke manden der kender deres forhold, baggrunden og optakten til det skete? Er det ikke ham der skal fortælle det til hende, hvis hun skal vide det?..jeg synes det er et stort ansvar og vanvittige mulige konsekvenser, hvis en elskerinde skulle kontakte en kvinde og smadre hende og mandens liv.

Sex er vel ikke det samme som det sex der er i forbindelse med kærlighed, det som han har med konen...sex er vel bare et behov og ja, det er dumt at knalde andre hvis ikke man har den aftale..men det sker for halvdelen af alle mennesker, så det er jo noget der sker...og elsker man hinanden er et enkelt knald så ikke meget lidt at smadre en familie for?

Bare lidt tanker...

jeg ville vide det....synes at det er mangel på respekt over for sin partner, hvis man vælger at knalde udenom i stedet for at finde nosserne frem og fortælle hvis man savner mere/frækkere sex eller noget helt andet og hvis han er utro, så er det mindste han kan gøre, sgu at være ÆRLIG om det!!!!

Anmeld

4. november 2009

qp

guggle skriver:

Mig og min mand var faktisk lige ved at gå fra hinanden for lidt over et år siden... Jeg flyttede faktisk også og det var en værre omgang - både for børnene og jeg. Ja også for manden iøvrigt- Eller det endte det ihvertfald med...

For ca. 2 år siden blev jeg rigtig gode venner med en kvinde på samme alder som jeg. Vores de store gik i klasse sammen og vores de små gik i børnehave sammen og var total perlevenner. De legede og sov sammen rigtig tit. Og da vi begge havde heste, båede tæt på hinanden osv. var vi meget sammen. Det blev også til mange hyggeaftener med god mad, vin dans osv. sammen med vores mænd samt et andet forældrepar.

En dag er jeg så ude at køre med min søn, hvor han så fortæller at ham og far har en hemmelighed... Jeg synes det lød lidt underligt og spurgte ind til det, samtidig med at jeg fortalte at nogle hemmeligheder, blev man nødt til at fortælle til en voksen. Det viste sig så at hende jeg troede var min gode veninde og mor til mine børns bedste venner, havde skrevet flirtende sms'er til min mand og han havde intet fortalt til mig..... Han havde åbenbart talt i tlf. med sin bror, hvor han havde snakket om det og det havde min søn hørt.....

Jeg gik helt amok, men efter noget tænken, besluttede jeg at det ikke skulle vippe mig af pinden. Jeg skrev en besked til hende.... -Om der ikke var noget hun burde fortælle mig??? Og manden flippede jeg helt ud på. Han mente at han ikke havde svaret så flirtende på de sms'er, men nok til at de var blevet slettet åbenbart!

Efterfølgende valgte jeg at vi alligevel tog til en høstfest i byen og vidste hun kom. Manden havde lovet at holde sig langt væk fra hende og ikke tale med hende eller noget. Det endte så med at jeg fandt dem udenfor stående og tale sammen. Hende og hendes mand ville fortsætte festen hjemme hos dem og min mand var fast besluttet på at tage med. Jeg blev gal, men det endte med at jeg også tog med derom (kørte med nogle andre, da manden var smuttet). Der fandt jeg dem så stående ude i køkkenet, hvor de talte sammen alene. Jeg blev sur, men de var ret ligeglade. Senere prøvede min kæreste endda at få hende med ud at danse, hvilket hun dog ikke turde pga. hendes egen mand - formoder jeg... Efter dette brokkede jeg mig og han endte med at slutte forholdet. Jeg var knust og skrev et brev osv til ham, men han var ligeglad, han gad ikke mere.

Jeg flyttede så ned i en skovhytte min mormmor havde med børnene og begyndte at have kontakt til en anden fyr... Og så skal jeg love for at manden vågnede op af sin forfærdelige opførsel og blev desperat for at få det til at blive os igen. Han græd konstant, skrev millioner af sms'er, breve, sendte blomster osv. Han beklagede sin nød til alle i min familie og græd ud hos dem, så de faktisk holdt med ham og synes jeg var forfærdelig, fordi jeg havde fået kontakt til en anden fyr.

Min mand fortalte så at han i forbindelse med sit arbejde og i forbindelse med noget arbejdsrelateret havde været i kontakt med en kvinde over et års til ca. Og hun havde skrevet mere og mere flirtende mails, sms og mødte også op i forretninngen i ny og næ, hvor de havde talt om alt muligt personligt.... Han fortalte at han til sidst havde bedst hende stoppe da han elskede mig og børnene og ikke ønskede at ødelægge noget. Grunden til at han fortalte mig det, var at overbevise mig om at han godt kunne sige nej til en kvinde og melde fra. Jeg valgte at give forholdet en chance og vi er stadig sammen....

Men det er utrolig hårdt! Tanken om det han gjorde mod mig, at han svarede på flirtende sms'er, sårade mig flere gange og faktisk også afsluttede vores forhold. Tanken om at han har talt om personlige og private ting med hende den anden kvinde og havde holdt det hemmeligt også.... Det hele- alt går mig på!!!! Jeg kan slet ikke rigtig få det ud af hovedet.....Jeg stolede på ham 110 procent engang og det gør jeg slet ikke mere. Prøver at se "spøgelserne" i tide, så jeg ikke igen bliver holdt for nar. Selvom han siger at vi betyder alt, blev klogere og fandt ud af at vi er det vigtigste, bedste og mest betydningsfulde i hans liv. Jeg har det forfærdeligt!!! Ønsker at det aldrig var sket...

Han var ikke utro som sådan - Han kyssede ikke nogen, var ikke i seng med nogen, men han har svigtet mig og det har såret mig dybt. Ham jeg troede jeg var så tæt med, ham jeg troede jeg kunne stole fuldt og fast på...............

Hvis der skete noget igen, ville jeg alligevel vide det, for så er han jo ikke værd at leve sammen med. Men klart burde manden selv fortælle det!

Jeg skal dagligt se både kvinden og hendes børn og vi kan ikke køre hjem til os selv, uden at passere deres ejendom, det er simpelthen så sårende og absolut ikke rart. Til forældremøder er vi tvunget til at tale med hende også og det er virkeligt frustrerende, når hun aldeles bevidst har flirtet med min mand og har såret mig. Og fortsatte selvom jeg bedte hende stoppe og holde sig fra ham....Jeg ønsker jo heller ikke det skal gå ud over børnene, så selvom det er svært, så leger de sommetider sammen alligevel, selvom jeg så må stå ansigt til ansigt med hende og gøre som intet er hændt....

Jeg hader utroskab!!! Min familie betyder meget for mig og derfor prøver jeg at leve med det skete, men det er bestemt ikke nemt. Og havde vi ikke børn sammen var jeg skredet øjeblikkeligt!

Men jeg synes man bør fortælle konen/kæresten det, for så har hun dog trods alt et valg. Og at holde moderen til ens kære guldklumper for nar på denne måde er simpelthen modbydeligt! En fra min gamle mødregruppe har 4 børn med en mand som havde været hende utro med en kollega igennem 1/2 år og mange vidste det godt, men havde ikke fortalt hende noget - Det synes jeg simpelthen er forfærdeligt!

Så jeg HADER kvinder der bevidst er sammen med eller er elskerinde til familiefædre. Jeg synes det er bund egoistisk. Det ødelægger så meget og stakkels stakkels børn...

Pyha en omgang du/ har været igennem! Jeg selv kunne ikke gøre det for jeg ved og tror på, at det altid vil være der selv om man måske tilgiver og forsøger, at komme videre.

Du er så blevet gravid igen liiiiiiiige efter eller?

Det du skriver mht, at du var skrevet hvis det ikke var for ungerne? Jeg tror at alle børn til enhver tid ville foretrække, at se mor og far hver for sig glade fremfor, at se dem sammen og kede af det.

Håber det bedste for dig/ jer.

Anmeld

4. november 2009

LouiseNielsen

Eva skriver:

Men hvad er utroskab så...er det engangsknaldet, er det forholdet over lang tid, er det de freække sms'er og billeder?

Vil lige sige inden der sidder en masse og synes at jeg er en værre kælling at jeg ingen mand har nu...hverken af den ene eller anden slags

Min mand skulle hverken skrive frække smser, sende billeder, engang eller længere forhold... Det hele er for mig utroskab!

Anmeld

4. november 2009

Honningblomst

Tak for alle svar...det er et følsomt område...jeg ville helst selv aldrig vide noget, men aldrig findes vidst ikke i den sammenhæng og er der nogensinde en god dag at få sådan noget af vide.

Knus Eva..

Anmeld

4. november 2009

LouiseNielsen

Hehe, sidder sku og bliver helt hidsig bare ved tanken om min mand sammen med en anden.... Griner!

Anmeld

4. november 2009

qp

Eva du taler tit om alle dine rige/ fattige/ ældre/yngre og studerende elskere, du giver også ofte udtryk for, at du dumper dem når du ikke gider dem mere osv.

Kan det bunde i, at du ikke har /har haft det godt med dig selv og derfor ikke har følt dig elskværdig af mænd? Eller har du droppet dem vedvidende om, at du på et tidspunkt ville dumpe dig? - Altså en måde, at beskytte sig selv på.

Bare nogle tanker....

Anmeld

4. november 2009

Honningblomst

Eva du taler tit om alle dine rige/ fattige/ ældre/yngre og studerende elskere, du giver også ofte udtryk for, at du dumper dem når du ikke gider dem mere osv.

Kan det bunde i, at du ikke har /har haft det godt med dig selv og derfor ikke har følt dig elskværdig af mænd? Eller har du droppet dem vedvidende om, at du på et tidspunkt ville dumpe dig? - Altså en måde, at beskytte sig selv på.

Bare nogle tanker....

Bortset fra meget af det eller det meste har været en joke og jeg ikke har set nogen mand i næsten et år, så er det helt klart et valg fra min side at finde en mand som ikke ville mere end sex fordi jeg simpelthen ikke gad og gider bøvle med følelser og kærlighed i mit liv lige nu. Jeg har vidst nok i mit liv lige nu..

De gifte mænd hører min ungdom til, der var det jo virkelig interessant at score en voksen mand...

Og ja, det er nok mig der siger fra, men er det ikke også meget symptomatisk at mænd ønsker de kvinder som ikke gider?

Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.