Ville I gerne høre fra elskerinden...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.237 visninger
73 svar
1 synes godt om
4. november 2009

Honningblomst

Hvis Jeres mand var eller havde været Jer utro, ville I så gerne ringes op af elskerinden? Og ville I selv ringe til konen hvis I havde været sammen med en mand i forhold?

Hvad er jeres mening....jeg synes det er svært hvad der er rigtigt...burde jo være manden der sagde det, men på den anden side så ville jeg ikke gide vide det, hvis det altså for altid kunne forblive hemmeligt...men kan det det?

Hvilke tanker og oplevelser har I?

Jeg har jo kendt gifte mænd, men kunne ikke drømme om at kontakte en kone for kan simpelthen ikke se hvilke glæde hun skulle have af at vide det..altså det kan da kun ødelægge eller?

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Tulle28

NEJ! Hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af.

Anmeld

4. november 2009

Tvilling

Hvis min mand, hvilket jeg ikke tror. Var mig utro ville jeg vide det!!!. JA det ville ødelægge noget. Men jeg ville ikke leve med en mand der var mig utro. Det kan være vedkommende ved det, men hvis hun nu ikke gør og er den overbevisning alt er godt. Puha arme hende siger jeg. Fortæl det.......

Anmeld

4. november 2009

katti24

Utroskab er bare det værste for mit vedkommende, men var min kæreste i seng med en anden 1 gang og derefter vidste at det ville han aldrig aldrig gøre igen for det var mig han elsker, så ville jeg ik vide det, for det ville bare ødelægge alt, men ellers så ville jeg vide det, da jeg simpelthend ikke kan acceptere utroskab. Og øh det med at hygge med en anden kvindes mand, det er bare såååå forkert.

Anmeld

4. november 2009

Lone Jakobsen

nej jeg ville være meget ked af at høre det fra hans elskerinde.

hvis han er dum nok til at være utro, sku han også være dum nok til at holde mund med det. 

Anmeld

4. november 2009

Ox.

Det kommer an på så mange ting egentlig, for det er en rigtig svær en ...

På den ene side, jamen så ville jeg gerne vide hvis min mand ikke var mig tro over en længere periode, for jeg er af den overbevisning at man ikke går ud og får stillet sine behov hos andre, man snakker om det derhjemme i stedet hvis der er noget der mangler!

Og hvis han gjorde det, jamen så er det ud af vagten, så er det bedre han er sammen med en der kan give ham de ting han eventuelt mangler hvis ikke jeg selv kunne, og jeg var sammen med en der passer til sådan som jeg har det ...

På den anden side, jamen så kan det måske også ødelægge mere end det gavner, hvis nu at det var en "engangsfornøjelse" og det ikke ville ske igen ... Så ville jeg nok ikke have lyst til at vide det.

Hvad angår mig selv, jamen så ville jeg aldrig drømme om at være sammen med en gift mand, synes det er modbydeligt.

- Sussie

Anmeld

4. november 2009

Unalisa

Tulle28 skriver:

NEJ! Hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af.

sådan har jeg det også.

Anmeld

4. november 2009

NaFe

Puha jeg syntes også det er så svært et spørgsmål....

Nu fandt min mor jo ud af i juni måned på deres ferie a min far så en anden, eller i hvert fald skrev med en anden. Og det var helt tilfældigt a hun lige så det.

Og hun siger nu, hvad vis jeg ikke havde set det...hvor langt var han gået med hende, hvor længe ville han holde det hemmeligt?? Hun var så glad for a havde fundet ud af det, selvfølgelig slog det hende også heeelt omkuld.

Min far modtog et brev noget tid efter fra en ano afsender.. der stod vis han ikke fortalte min mor han havde en anden, så ville vedkommen fortælle det til mig mor.. men hun viste det jo godt på det tidspunkt.

Jeg glad for min mor fandt ud af det...Men min far valgte jo hende den anden og skred. Og ved også min mor gerne ville have af nogen havde fortalt hende det vis hun ikke selv havde fundet ud af det....

Anmeld

4. november 2009

Janep

hvis jeg havde et engangknald med en gift mand ku jeg aldrig drømme om at sige det til konen. det ville ødelægge mere end det ville gavne og hvis det sku siges sys jeg det sku være manden selv der gjorde det.

men hvis jeg havde en bolleven der var gift ville jeg måske overveje det. for så ville jeg gerne selv vide det hvis det var min mand.

Anmeld

4. november 2009

memuffin

kort og godt... ja og ja... har faktisk præsteret at ringe en kone op... var sammen med en mand over et par måneder og fandt ud af at han var gift og ringede derefter til konen... ikke fordi jeg ville have manden for mig selv, han røg ud samme dag, men fordi hun har ret til at vide det!!! utoskab eksisterer ikke i min verden.. og jeg ville aldrig finde mig i det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.