Ville I gerne høre fra elskerinden...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2009

Honningblomst

qp skriver:

Tror jeg har taget dig liiiiiiiidt for alvorligt til tider, Eva... Men ehm 1 år?? Kan du så komme i gang tøs... du skal da ud og bruge din nye krop til noget fornuftigt....  

Hvor er du sød.....og ja, så alvorligt skal jeg slet ikke tages.

Tja, synes ikke rigtig jeg gider alt det....en længere historie, men en masse brikker og så lige nogle ting der kom op til overfladen...Så indtil videre så er det helt på standby...måske jeg bare skal finde mig i mig efter det ydre blev ændre og jeg samtidig rydder op og gør op indeni..

God weekend til dig...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

guggle

qp skriver:

For ca 8 år siden boede jeg udenfor Kbh og arbejdede inde i Kbh. Jeg var kommet sent op den morgen hvorfor jeg måtte ringe efter en taxa da jeg ikke kunne nå bussen.

Det tog sin tid - og pludselig kom "den næste bus" - jeg sprang på og tænkte, at det kunne være lige meget med den taxa nu når den jo var så forsinket anyway! Sååååh ringer min mobil lige pludselig og det er søreme taxachaufføren som er pisse sur over, at jeg ikke står ved min opgang som aftalt. Det ender med at manden smider røret på?

Jeg syntes jo ikke, at han skulle slippe så let og skrev derfor en sms til det tlf nr der blev ringet fra. Jeg skrev noget med, at han burde tage en kursus i hvordan man kommunikerer med sine kunder. Det udviklede sig derfra og vi skrev sindsyg mange sms'er til hinanden som dagene gik.

Han var enlig far til en dreng på 11 - hans kone var død af kræft, han kørte taxa om aftenen for det meste hvor hans forældre passede knægten. Jeg måtte jo ikke møde hans søn da sønnen jo nok ikke ville kunne rumme, at "far har fået en ny dame" - hvilket jo egentlig var fair nok (i starten).

Pludselig en dag hørte jeg ikke mere fra ham, jeg skrev men fik ikke noget svar - han tog ikke tlf'en når jeg ringede og det hele virkede bare så underligt, jeg forstod ingenting.

Hmmmm så gik jeg ind og slo hans tlf nr op på nettet og kunne så se, at der også boede en kvinde på adressen. Jeg ringede til det nr og spurgte om hun havde en kæreste der hed X, hun sagde nej det havde hun ikke - men hun havde en mand der hed sådan!!!!!

Fåååååååårk??? Jeg anede ik hvad jeg skulle sige og smed bare røret på. Samme aften ringede han til mig og spurgte hvad det drejede sig om idet han jo nok har kunne gætte sig frem til, at det var mig der ringede.... Det endte med, at han fortalte mig at ja han var gift. Jeg endte med at se ham et pr gange efter det (sex)  men var ved, at brække mig over ham til sidst og så tog jeg en beslutning om, at ringe til konen og fortælle hende hvad han havde fortalt mig om sit liv.

Konen fortalte, at de sammen havde 3 børn og havde været gift i et pr år osv.... Hun troede simpelthen ikke på mig selv om jeg kunne nævne tidspunkter hvor vi havde været sammen - jamen der havde han jo været til træning osv osv... (havde han jo bildt hende ind).

Sick sick bastard!!

Utroligt, men har faktisk prøvet noget lignende for mange år siden. Skulle snart tro det var den samme, dog boede han ikke i KBH..... Viste sig faktisk at kæresten var højgravid og han havde gjort det et utal af gange.....

Anmeld

5. november 2009

DK

Eva skriver:

Men hvad er utroskab så...er det engangsknaldet, er det forholdet over lang tid, er det de freække sms'er og billeder?

Vil lige sige inden der sidder en masse og synes at jeg er en værre kælling at jeg ingen mand har nu...hverken af den ene eller anden slags

Utroskab er vel det hele? Min kæreste ville i alt fald føle jeg var ret utro hvis jeg bedrev nogen af de former du beskriver.

Jeg ville måske kunne tilgive et enkelt fuldemandsknald i en opgang et sted. MEN, jeg ville aldrig kunne tilgive affæren, hvis du forstår?

Altså. En ting er fulde-sex en gang, som jeg måske kunne tilgive, hvis vi virkelig arbejde sammen om det. Men jeg ville aldrig kunne tilgive en affære. Ikke engang selv om de ikke havde haft sex, men kun sendt kærligheds/mms-sms'er til hinanden. UF. Det er altså bedrageri!!!

Og jeg ville stadig gerne have engangsknaldet at vide. Det der med at leve på en løgn, det vil jeg simpelthen ikke kunne klare!! Men jeg ville nok heller ikke smide min mand gennem 20 år ud, fordi han en gang knalder en dame han ikke kender mens han er rigtig fuld. Altså. Men hvis han gjorde det nu, så ville jeg nok. Men lige nu har vi heller ingen børn, og ingen 20-år der binder os ekstra meget sammen.

Anmeld

5. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Utroskab er vel det hele? Min kæreste ville i alt fald føle jeg var ret utro hvis jeg bedrev nogen af de former du beskriver.

Jeg ville måske kunne tilgive et enkelt fuldemandsknald i en opgang et sted. MEN, jeg ville aldrig kunne tilgive affæren, hvis du forstår?

Altså. En ting er fulde-sex en gang, som jeg måske kunne tilgive, hvis vi virkelig arbejde sammen om det. Men jeg ville aldrig kunne tilgive en affære. Ikke engang selv om de ikke havde haft sex, men kun sendt kærligheds/mms-sms'er til hinanden. UF. Det er altså bedrageri!!!

Og jeg ville stadig gerne have engangsknaldet at vide. Det der med at leve på en løgn, det vil jeg simpelthen ikke kunne klare!! Men jeg ville nok heller ikke smide min mand gennem 20 år ud, fordi han en gang knalder en dame han ikke kender mens han er rigtig fuld. Altså. Men hvis han gjorde det nu, så ville jeg nok. Men lige nu har vi heller ingen børn, og ingen 20-år der binder os ekstra meget sammen.

Enig - godt formuleret!

Hvis min mand allerede nu kunne finde på at fedte rotten i en anden så ville jeg have min ret til at vælge tilgivelse fra eller til! At leve med selvvalgte skyklapper er at acceptere uærlighed i sit forhold og så forsøge at tie den ihjel bagefter...

Anmeld

5. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Ja, jeg ville vide det.

Jeg ville foretrække at min mand fortalte mig det, da det gør endnu mere ondt at høre det fra andre, men hovedsagen ville trods alt være at jeg fik det af vide.

Jeg ville i mange tilfælde vælge at arbejde på mit forhold. Jeg er super god til at tilgive folk, men tilliden ville være ødelagt, og som flere skriver herinde er det rigtig svært at genoprette. Men jeg vil IKKE leve mit liv på en løgn. Og hvem ved hvad man ender med af få af kønssygdomme og i værste tilfælde HIV fordi en eller anden har valgt, at man skal leve i lykkelig uvidenhed.

Jeg ville aldrig bevidst vælge at være sammen med en gift mand, men hvis uheldet skulle være ude og jeg først fandt ud af, at han var gift bagefter ville jeg fortælle kæresten/konen det og samtidigt undskylde dybt.

Kvinder der bevidst boller gifte mænd skal brænde i helvedet.

Anmeld

5. november 2009

qp

guggle skriver:

Utroligt, men har faktisk prøvet noget lignende for mange år siden. Skulle snart tro det var den samme, dog boede han ikke i KBH..... Viste sig faktisk at kæresten var højgravid og han havde gjort det et utal af gange.....

Ja hvem ved ... Ham her boede i nordsjælland sammen med konen og børnene.

Men jeg kom til, at tænke på... mht din situation. Jeg tror nok jeg har det sådan lidt "hvis utroskab/ bedrageri" er godt nok for dig at leve i - så har du jo ligesom krittet banen op (hvis du forstår hvad jeg mener).

At der skulle en anden mand ind i dit liv før din mand begyndte, at indse at det han gjorde var forkert synes jeg giver stof til eftertanke. Det bekymrer mig, at han ikke allerede fra starten af tog ansvar for sine handlinger men istedet ville vælge dig fra indtil han så fandt ud af, at du havde en anden hængende?

Hvorfor er det "godt nok" for dig at leve sammen med en mand der har bedraget dig?

Og er det "godt nok" fordi i har børn sammen? Idet du jo selv skrev, at du var skredet hvis i ikke havde børn sammen..... 

Anmeld

5. november 2009

sarahb

Jeg ville vide det..
Han skal sgu ik dyppe snablen 2 steder. SÅ ER DET UD AF VAGTEN..
Så er han mig SLET ikk værdig.. Og jeg vil aldrig finde mig i det eller nøjes med...

Anmeld

5. november 2009

qp

Eva skriver:

Hvor er du sød.....og ja, så alvorligt skal jeg slet ikke tages.

Tja, synes ikke rigtig jeg gider alt det....en længere historie, men en masse brikker og så lige nogle ting der kom op til overfladen...Så indtil videre så er det helt på standby...måske jeg bare skal finde mig i mig efter det ydre blev ændre og jeg samtidig rydder op og gør op indeni..

God weekend til dig...

Knus..

Held og lykke med "oprydningen"

Anmeld

5. november 2009

Honningblomst

qp skriver:

Held og lykke med "oprydningen"

Tak for det... det er sgu et værre arbejde og få smidt det ud der skal ud og så få det andet på plads, men det hjælper på det...

Anmeld

5. november 2009

qp

Eva skriver:

Tak for det... det er sgu et værre arbejde og få smidt det ud der skal ud og så få det andet på plads, men det hjælper på det...

Ja det er... måske der endda blir plads til en ny mand i "skabet" når du har fået ryddet lidt op og frigjort noget plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.