qp skriver:
For ca 8 år siden boede jeg udenfor Kbh og arbejdede inde i Kbh. Jeg var kommet sent op den morgen hvorfor jeg måtte ringe efter en taxa da jeg ikke kunne nå bussen.
Det tog sin tid - og pludselig kom "den næste bus" - jeg sprang på og tænkte, at det kunne være lige meget med den taxa nu når den jo var så forsinket anyway! Sååååh ringer min mobil lige pludselig og det er søreme taxachaufføren som er pisse sur over, at jeg ikke står ved min opgang som aftalt. Det ender med at manden smider røret på?
Jeg syntes jo ikke, at han skulle slippe så let og skrev derfor en sms til det tlf nr der blev ringet fra. Jeg skrev noget med, at han burde tage en kursus i hvordan man kommunikerer med sine kunder. Det udviklede sig derfra og vi skrev sindsyg mange sms'er til hinanden som dagene gik.
Han var enlig far til en dreng på 11 - hans kone var død af kræft, han kørte taxa om aftenen for det meste hvor hans forældre passede knægten. Jeg måtte jo ikke møde hans søn da sønnen jo nok ikke ville kunne rumme, at "far har fået en ny dame" - hvilket jo egentlig var fair nok (i starten).
Pludselig en dag hørte jeg ikke mere fra ham, jeg skrev men fik ikke noget svar - han tog ikke tlf'en når jeg ringede og det hele virkede bare så underligt, jeg forstod ingenting.
Hmmmm så gik jeg ind og slo hans tlf nr op på nettet og kunne så se, at der også boede en kvinde på adressen. Jeg ringede til det nr og spurgte om hun havde en kæreste der hed X, hun sagde nej det havde hun ikke - men hun havde en mand der hed sådan!!!!!
Fåååååååårk??? Jeg anede ik hvad jeg skulle sige og smed bare røret på. Samme aften ringede han til mig og spurgte hvad det drejede sig om idet han jo nok har kunne gætte sig frem til, at det var mig der ringede.... Det endte med, at han fortalte mig at ja han var gift. Jeg endte med at se ham et pr gange efter det (sex) men var ved, at brække mig over ham til sidst og så tog jeg en beslutning om, at ringe til konen og fortælle hende hvad han havde fortalt mig om sit liv.
Konen fortalte, at de sammen havde 3 børn og havde været gift i et pr år osv.... Hun troede simpelthen ikke på mig selv om jeg kunne nævne tidspunkter hvor vi havde været sammen - jamen der havde han jo været til træning osv osv... (havde han jo bildt hende ind). 
Sick sick bastard!!
Utroligt, men har faktisk prøvet noget lignende for mange år siden. Skulle snart tro det var den samme, dog boede han ikke i KBH..... Viste sig faktisk at kæresten var højgravid og han havde gjort det et utal af gange.....