Ville I gerne høre fra elskerinden...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2009

Vidunderligeunger

det ville jeg vide!! lige meget om det var one night eller over længere tid.. sådan et kvaj ville jeg satme ik være sammen med!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Tvilling

memuffin skriver:

kort og godt... ja og ja... har faktisk præsteret at ringe en kone op... var sammen med en mand over et par måneder og fandt ud af at han var gift og ringede derefter til konen... ikke fordi jeg ville have manden for mig selv, han røg ud samme dag, men fordi hun har ret til at vide det!!! utoskab eksisterer ikke i min verden.. og jeg ville aldrig finde mig i det!

Sådan!! Utroskab begge veje er utilgiveligt. Hold jer fra folk der er afsat.

Anmeld

4. november 2009

memuffin

Sådan!! Utroskab begge veje er utilgiveligt. Hold jer fra folk der er afsat.

yes utroskab er til atsig over!!!!!!!!!

Anmeld

4. november 2009

Honningblomst

Men jeg tænker bare lidt hvad konen skulle bruge det til...er det ikke manden der kender deres forhold, baggrunden og optakten til det skete? Er det ikke ham der skal fortælle det til hende, hvis hun skal vide det?..jeg synes det er et stort ansvar og vanvittige mulige konsekvenser, hvis en elskerinde skulle kontakte en kvinde og smadre hende og mandens liv.

Sex er vel ikke det samme som det sex der er i forbindelse med kærlighed, det som han har med konen...sex er vel bare et behov og ja, det er dumt at knalde andre hvis ikke man har den aftale..men det sker for halvdelen af alle mennesker, så det er jo noget der sker...og elsker man hinanden er et enkelt knald så ikke meget lidt at smadre en familie for?

Bare lidt tanker...

Anmeld

4. november 2009

DK

Jeg ville føle mit liv havde været EN STOR LØGN, hvis jeg vidste at han havde haft en affære gennem længere tid. Jeg ville aldrig kunne tilgive det.

Jeg vil gerne have det at vide, tak! Så jeg kan skride fra min (åbenbart) no good, looser af en mand!!!!

Anmeld

4. november 2009

Honningblomst

DK skriver:

Jeg ville føle mit liv havde været EN STOR LØGN, hvis jeg vidste at han havde haft en affære gennem længere tid. Jeg ville aldrig kunne tilgive det.

Jeg vil gerne have det at vide, tak! Så jeg kan skride fra min (åbenbart) no good, looser af en mand!!!!

Men hvad er utroskab så...er det engangsknaldet, er det forholdet over lang tid, er det de freække sms'er og billeder?

Vil lige sige inden der sidder en masse og synes at jeg er en værre kælling at jeg ingen mand har nu...hverken af den ene eller anden slags

Anmeld

4. november 2009

LauraLW

Helt ærligt... Kan utroskab så skjules? det tror jeg ikke på! Der vil altid være noget der ikke er som det var... Men personligt ville jeg foretrække at min kæreste selv mandede sig op og sagde det...

Utrorskab er ikke acceptabelt herhjemme, og helt ærligt så tror jeg aldrig det kommer på tale. - Vi går fra hinanden før det kommer så vidt, det er jeg ret sikker på. Hverken min eller min kærestes samvittighed ville kunne holde til så stor en løgn og det svigt der medfølger.

Anmeld

4. november 2009

Mette-Marie

Eva skriver:

Men hvad er utroskab så...er det engangsknaldet, er det forholdet over lang tid, er det de freække sms'er og billeder?

Vil lige sige inden der sidder en masse og synes at jeg er en værre kælling at jeg ingen mand har nu...hverken af den ene eller anden slags

Men Eva, hvorfor har du behov for at fortælle ,at du har været sammen med gifte mænd og det var sååå frækt bla bla bla.... Jeg forstår det simpelthen ikke! Hvad får du ud af det?

Anmeld

4. november 2009

Honningblomst

Mette-Marie skriver:

Men Eva, hvorfor har du behov for at fortælle ,at du har været sammen med gifte mænd og det var sååå frækt bla bla bla.... Jeg forstår det simpelthen ikke! Hvad får du ud af det?

Elllers ville mit spørgsmål være irrelevant, ikke...? Kom bare til at tænke på det i forhold til den anden tråd med hende der fik et chok over en x herinde og ville ikke lige ødelægge hendes tråd, men var nysgerrig over at høre jeres holdning, omkring det.

Jeg tog jo mine valg i forhold til de mænd jeg har kendt der var i forhold...eller dvs som helt ung der tænkte jeg ikke men havde bare travlt. Men har selv haft det inde på kroppen og derfor mit spørgsmål...jeg regner ikke med jeg får mere ud af noget herinde end andre...var det svar nok?

Anmeld

4. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

memuffin skriver:

kort og godt... ja og ja... har faktisk præsteret at ringe en kone op... var sammen med en mand over et par måneder og fandt ud af at han var gift og ringede derefter til konen... ikke fordi jeg ville have manden for mig selv, han røg ud samme dag, men fordi hun har ret til at vide det!!! utoskab eksisterer ikke i min verden.. og jeg ville aldrig finde mig i det!

enig, ville het klart gerne vide det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.