Testtråd Aug/Sep 24

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2024

RG

Profilbillede for RG
Mcr skriver:

Krydser finger

Jeg ved gå ned mes stresse eller andet..

Føler mig drænet, træt, humørsvingere, ingen glæde og ja trist...

Så jeg har sq miste håbet for at det vil lykkes os i denne omgang...

Det værste af det hele er at jeg ikke kan sige det højt ellers så stopper min kæreste helt med projekt baby, og det kan jeg bare ikke overskue....

Frygten for at vi stopper nu efter 6 måneder skræmmer mig, og gør mig endnu mere bange for om det nogle sinde vil lykkes os igen..

Jeg beskriver mig som en bjørn som er gået i hi i min seng og det er det eneste jeg har lyst til intet andet.......

Krydser hvad jeg kan for at det sker snart for jer.

Hvis jeg må spørge

Hvorfor skulle han vælge at stoppe nu hvis du fortæller hvordan du har det?

Du må sige til hvis det er for personligt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Mcr skriver:

Krydser finger

Jeg ved gå ned mes stresse eller andet..

Føler mig drænet, træt, humørsvingere, ingen glæde og ja trist...

Så jeg har sq miste håbet for at det vil lykkes os i denne omgang...

Det værste af det hele er at jeg ikke kan sige det højt ellers så stopper min kæreste helt med projekt baby, og det kan jeg bare ikke overskue....

Frygten for at vi stopper nu efter 6 måneder skræmmer mig, og gør mig endnu mere bange for om det nogle sinde vil lykkes os igen..

Jeg beskriver mig som en bjørn som er gået i hi i min seng og det er det eneste jeg har lyst til intet andet.......

Kæmpe krammer Det er sq noget værre lort at det bare ikke vil lykkes. Jeg krydser hvad jeg kan for at det lykkes denne gang

Hvis du ikke føler at du kan tale med din kæreste om det, så synes jeg du skulle tag en tur forbi din læge og snakke med dem om hvordan du har det. Du skal have det godt igen

Anmeld Citér

14. september 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
RG skriver:

Krydser hvad jeg kan for at det sker snart for jer.

Hvis jeg må spørge

Hvorfor skulle han vælge at stoppe nu hvis du fortæller hvordan du har det?

Du må sige til hvis det er for personligt.

Alt iorden du spørger

Jeg er ikke 100 % sikker men tro det er fordi han er bange/nervøs.

hvis jeg ikke er mental 100% er han nok bund og grund bange for at stå alene med vores datter og den næste og det kan han ikke overskue..

og så tro jeg at min sidste graviditet og efterfødsels har sat nogle dybe spor i ham, som han nu engang ikke taler for højt om..

Jeg har ikke lyst til at give ham En undskyldning for at stoppe, så derfor er det bare nemmer at tie stille  og lad som alting er perfekt. 

Ps ved du om pletblødning tæller med som mens ? Jeg synes mit udflåd er blevet meget vandet og klisteret som om den gør klar til ægløsning nu

kæft kroppen er finurlig

Anmeld Citér

14. september 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Kis92 skriver:

Kæmpe krammer Det er sq noget værre lort at det bare ikke vil lykkes. Jeg krydser hvad jeg kan for at det lykkes denne gang

Hvis du ikke føler at du kan tale med din kæreste om det, så synes jeg du skulle tag en tur forbi din læge og snakke med dem om hvordan du har det. Du skal have det godt igen

Tak min ven lige over

Anmeld Citér

16. september 2024

RG

Profilbillede for RG
Mcr skriver:

Alt iorden du spørger

Jeg er ikke 100 % sikker men tro det er fordi han er bange/nervøs.

hvis jeg ikke er mental 100% er han nok bund og grund bange for at stå alene med vores datter og den næste og det kan han ikke overskue..

og så tro jeg at min sidste graviditet og efterfødsels har sat nogle dybe spor i ham, som han nu engang ikke taler for højt om..

Jeg har ikke lyst til at give ham En undskyldning for at stoppe, så derfor er det bare nemmer at tie stille  og lad som alting er perfekt. 

Ps ved du om pletblødning tæller med som mens ? Jeg synes mit udflåd er blevet meget vandet og klisteret som om den gør klar til ægløsning nu

kæft kroppen er finurlig

Tror det er vigtigt at forventnings afstemme. Jeg bliver mere trist over alt det her når jeg ikke taler med min mand om det. Og det har vi snakket om. Han syntes det stresser at tale for meget om det, og jeg har brug for at kunne snakke med ham om det. Så vi prøver at finde en mellemvej.

Ved ikke om pletblødning tæller med som mens.

Jeg er nu 9 dage forsinket

Anmeld Citér

17. september 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
RG skriver:

Tror det er vigtigt at forventnings afstemme. Jeg bliver mere trist over alt det her når jeg ikke taler med min mand om det. Og det har vi snakket om. Han syntes det stresser at tale for meget om det, og jeg har brug for at kunne snakke med ham om det. Så vi prøver at finde en mellemvej.

Ved ikke om pletblødning tæller med som mens.

Jeg er nu 9 dage forsinket

Åh hvor træls på træls !

Der er ikke noget være end når kroppen ikke vil det man gerne vil...

jeg tro jeg har haft æg en uge før tid så krydser

Anmeld Citér

17. september 2024

RG

Profilbillede for RG
Mcr skriver:

Åh hvor træls på træls !

Der er ikke noget være end når kroppen ikke vil det man gerne vil...

jeg tro jeg har haft æg en uge før tid så krydser

Jeg krydser fingre for dig

Min læge skrev idag at hvis jeg ikke havde fået min menstruation om 3 måneder kunne jeg skrive til hende igen.

3 måneder! Jeg er ved at gå amok efter 10 dage ville ønske jeg bare kunne slappe af og nyde at vi er igang og glæde mig over det 

Anmeld Citér

17. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Åh denne ventetid....  

Jeg tror ikke på at jeg er blevet gravid denne gang. Men mine tanker bliver ved med at kræse om det. Den anden nat drømte jeg at jeg fødte et barn... Stop med at tænke, tak...

Anmeld Citér

17. september 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Kis92 skriver:

Åh denne ventetid....  

Jeg tror ikke på at jeg er blevet gravid denne gang. Men mine tanker bliver ved med at kræse om det. Den anden nat drømte jeg at jeg fødte et barn... Stop med at tænke, tak...

Kender det. Som regel hjælper det for mig bare at tage en test så jeg kan se den er negativ og jeg kan stoppe med at drømme…

Anmeld Citér

17. september 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Suk, min mens kom i går. Så nu har jeg taget mig sammen og bestilt tid hos lægen i morgen. Må jo indse vi måske skal have noget hjælp her 9 måneder efter tab og over et år siden vi startede med at prøve

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.