Testtråd Aug/Sep 24

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Mcr skriver:

Min mens er endelig kommet ! 

nu kan jeg endelig se frem af og gør mig klar til er nyt forsøg

jeg har dog valgt at droppe ægløsnings test, graviditets test og ægløsnings beregner. 

nu køre vi 100 % i hvis det sker så sker det, hvis ikke så må vi op på hesten prøve igen.

åh det gør mig ondt at høre ! Hvor længe har i prøvet nu ? 

intet ved min krop er reglmæssigt og derfor prøver vi bare

Det kan også komme til at gå for meget op i test, test og atter test. Selv om man tester er man jo ikke sikkert på at det lykkes.. og så er det også en ekstra stressfaktor. Så jeg kan godt forstå dit valg.

I omkring 11mrd, øv der er jo ved at være lang tid, sikke noget møg.. Hvor lange har I prøvet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
M365 skriver:

Jeg melder mig også på her. Det er 4. cyklus vi prøver og den er stadig ikke helt regelmæssig efter p-pille stop. Forventer en positiv ægløsningstest indenfor den næste uge

Jeg håber det snart lykkes for jer

Anmeld Citér

5. september 2024

Kis92

6. september 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Kis92 skriver:

Det kan også komme til at gå for meget op i test, test og atter test. Selv om man tester er man jo ikke sikkert på at det lykkes.. og så er det også en ekstra stressfaktor. Så jeg kan godt forstå dit valg.

I omkring 11mrd, øv der er jo ved at være lang tid, sikke noget møg.. Hvor lange har I prøvet? 

Hold da op, det må være hårdt for mentale helbred

så krydser jeg ekstra finger for det snart løkkes for jer

Med den første brugt vi 10 måneder  

og indtil videre har vi prøvet on and off i 7 måneder.

jeg håber og ber til et mirakel snart

Anmeld Citér

7. september 2024

RG

Profilbillede for RG

Nå den gik vist ikke alligevel. Det er også dumt at teste så tidligt.

Forventet mens i går, men nu er testen helt negativ. dog ingen mens.

Anmeld Citér

7. september 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
RG skriver:

Nå den gik vist ikke alligevel. Det er også dumt at teste så tidligt.

Forventet mens i går, men nu er testen helt negativ. dog ingen mens.

Krydser finger for at det snart lykkes

Anmeld Citér

11. september 2024

RG

Profilbillede for RG

Er der nogen af jer der har erfaring med bio.

Testede positiv søndag d.1 september. Negativ om onsdagen. Min menstruation skulle være kommet i fredags men intet endnu.

Imellem tiden har jeg så fået en omgang corona. Som jo nok også kan være med til at forsinke menstruationen.

Ved godt at jeg bare skal vente. Men ja tålmodighed er ikke min stærkeste side.

Hvor længe kan jeg forvente at skulle vente? Havde i kontakte lægen? Aner ikke hvad de skulle kunne gøre. Men for dælen vil bare gerne gøre noget.

Anmeld Citér

11. september 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
RG skriver:

Er der nogen af jer der har erfaring med bio.

Testede positiv søndag d.1 september. Negativ om onsdagen. Min menstruation skulle være kommet i fredags men intet endnu.

Imellem tiden har jeg så fået en omgang corona. Som jo nok også kan være med til at forsinke menstruationen.

Ved godt at jeg bare skal vente. Men ja tålmodighed er ikke min stærkeste side.

Hvor længe kan jeg forvente at skulle vente? Havde i kontakte lægen? Aner ikke hvad de skulle kunne gøre. Men for dælen vil bare gerne gøre noget.

Hmm jeg har kun prøvet bio en gang og der var min test positiv og en uge efter var den blevet meeeget svag og jeg begyndte at bløde. Så har ikke lige prøvet mens ikke kom. Men måske skal dit hcg bare lige lidt længere ned, før mens kommer. Æv, det ikke blev

Anmeld Citér

11. september 2024

RG

Profilbillede for RG
Sommersol2021 skriver:

Hmm jeg har kun prøvet bio en gang og der var min test positiv og en uge efter var den blevet meeeget svag og jeg begyndte at bløde. Så har ikke lige prøvet mens ikke kom. Men måske skal dit hcg bare lige lidt længere ned, før mens kommer. Æv, det ikke blev

Har testet helt negativ i en uge. Kan jeg risikere at springe en mens over? Jeg burde vel skulle bløde da jeg jo har haft en positiv test? Der er vel et æg eller noget der lige skal ud?

Jeg er altså virkelig utålmodig vil bare gerne gøre noget. Tiden går hurtigere når du har et mål, en fast dato man kan se frem til.

Anmeld Citér

11. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
RG skriver:

Har testet helt negativ i en uge. Kan jeg risikere at springe en mens over? Jeg burde vel skulle bløde da jeg jo har haft en positiv test? Der er vel et æg eller noget der lige skal ud?

Jeg er altså virkelig utålmodig vil bare gerne gøre noget. Tiden går hurtigere når du har et mål, en fast dato man kan se frem til.

Jeg har ikke erfaring med en bio, men ufrivillige aborter. Så hvis jeg havde en positiv test og efterfølgende negative test uden mens, så ville jeg kontakte min læge, så må de vurderer hvad der er behov for. Jeg tror slet ikke at jeg ville kunne være i det. Øv at det ikke gik, håber du snart får mens, så  kan komme i gang igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.