Mcr skriver:
Jeg er ved at blive vanvittig..
Jeg har nu plet blødt i 5 dag i 5 bip dage..
det er brunt og det ligner udflåd, og i ny og næh er det lyserødt når jeg tørre mig .
jeg lider af Volvodyni så det med at gå med bind i så mange dage fucker med mit underliv.
ikke fordi det er nødvendigt men så lidt som der kommer, nok mere fordi jeg frygter en pludselig flodbølge 
alle test er negative 
hvad med dig ?
Åh øv, håber snart at du får en afklaring. Pletblødning er så forvirrende, så næsten hellere menstruation hvor man får klar besked.
Volvodyni ved jeg ikke hvad er. Men efter mine aborter hvor jeg blødte og pletblødning længe, er jeg helt klar over at det er hårdt for underlivet at gå så meget med bind 
Jeg har lige haft menstruation, en kort en af slagsen, ca 3dage med mens blødning og to dage med pletblødning. Jeg synes min mens har ændret sig meget, men måske jeg bare ikke husker hvordan den plejer at være... Fra jeg blev gravid med min dreng gik der over 2 år uden menstruation. Efter jeg fik mens igen gik der bare et par mdr for jeg blev gravid to gange i træk som endte med abort. Så der er længe siden jeg har haft en "regelmæssigt" mens i en længere periode.
Anmeld
Citér