Testtråd Aug/Sep 24

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Mcr skriver:

Ja jeg krydser finger

håber på et mirakel

Mit udflåd er begyndt at blive brunt og tyndt

tager min sidste test i morgen hvis den er negativ så bruger jeg weekend med at dulme mine sorger og be til de højere magter for nogle mirakler

Positiv energi til jer alle ! 

Hvis en clear Blu tidlig test siger negativ så tænker jeg at håbet er helt slut. 

min mens har de sidste 3 måneder startede 1,2,3 i hver måned. 

dertil ved jeg at jeg ægløsning i starten af ugen.

det gør mig trist men som i alle andre skrive vi må for at næste gang kommer vores lille mirakel 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2024

RG

Profilbillede for RG

troede virkelig ikke det ville ske denne gang. Mens skulle komme om 5 dage. Og har haft mange mens smerter i weekenden. Men fuck altså. Ryster helt seriøst....... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
RG skriver:

troede virkelig ikke det ville ske denne gang. Mens skulle komme om 5 dage. Og har haft mange mens smerter i weekenden. Men fuck altså. Ryster helt seriøst....... 

Stort tillykke

Anmeld Citér

1. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Mcr skriver:

Hvis en clear Blu tidlig test siger negativ så tænker jeg at håbet er helt slut. 

min mens har de sidste 3 måneder startede 1,2,3 i hver måned. 

dertil ved jeg at jeg ægløsning i starten af ugen.

det gør mig trist men som i alle andre skrive vi må for at næste gang kommer vores lille mirakel 

Hvordan går det med dig?

Anmeld Citér

1. september 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
RG skriver:

Stort tillykke

Anmeld Citér

2. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
bibob skriver:

Jeg tog sidste minipille d. 14. august, har haft murren siden d. 18 august, og derfra bare ventet på at kunne teste positivt (kan tidligt mærke når jeg er gravid). I går fik jeg en svag streg efter tid. I dag lidt streg indenfor tid. Jeg har ikke fået menstruation endnu siden sidste graviditet, så jeg ved ikke hvor langt jeg er. Er spændt på om den bliver tydeligere den næste uges tid eller om det bliver en bio ��

Tillykke med de to streger

Anmeld Citér

2. september 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Kis92 skriver:

Hvordan går det med dig?

Jeg er ved at blive vanvittig..

Jeg har nu plet blødt i 5 dag i 5 bip dage..

det er brunt og det ligner udflåd, og i ny og næh er det lyserødt når jeg tørre mig .

jeg lider af Volvodyni så det med at gå med bind i så mange dage fucker med mit underliv.

ikke fordi det er nødvendigt men så lidt som der kommer, nok mere fordi jeg frygter en pludselig flodbølge

alle test er negative

hvad med dig ? 

Anmeld Citér

3. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Mcr skriver:

Jeg er ved at blive vanvittig..

Jeg har nu plet blødt i 5 dag i 5 bip dage..

det er brunt og det ligner udflåd, og i ny og næh er det lyserødt når jeg tørre mig .

jeg lider af Volvodyni så det med at gå med bind i så mange dage fucker med mit underliv.

ikke fordi det er nødvendigt men så lidt som der kommer, nok mere fordi jeg frygter en pludselig flodbølge

alle test er negative

hvad med dig ? 

Åh øv, håber snart at du får en afklaring. Pletblødning er så forvirrende, så næsten hellere menstruation hvor man får klar besked.

Volvodyni ved jeg ikke hvad er. Men efter mine aborter hvor jeg blødte og pletblødning længe, er jeg helt klar over at det er hårdt for underlivet at gå så meget med bind

Jeg har lige haft menstruation, en kort en af slagsen, ca 3dage med mens blødning og to dage med pletblødning. Jeg synes min mens har ændret sig meget, men måske jeg bare ikke husker hvordan den plejer at være... Fra jeg blev gravid med min dreng gik der over 2 år uden menstruation. Efter jeg fik mens igen gik der bare et par mdr for jeg blev gravid to gange i træk som endte med abort. Så der er længe siden jeg har haft en "regelmæssigt" mens i en længere periode.

Anmeld Citér

3. september 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Kis92 skriver:

Åh øv, håber snart at du får en afklaring. Pletblødning er så forvirrende, så næsten hellere menstruation hvor man får klar besked.

Volvodyni ved jeg ikke hvad er. Men efter mine aborter hvor jeg blødte og pletblødning længe, er jeg helt klar over at det er hårdt for underlivet at gå så meget med bind

Jeg har lige haft menstruation, en kort en af slagsen, ca 3dage med mens blødning og to dage med pletblødning. Jeg synes min mens har ændret sig meget, men måske jeg bare ikke husker hvordan den plejer at være... Fra jeg blev gravid med min dreng gik der over 2 år uden menstruation. Efter jeg fik mens igen gik der bare et par mdr for jeg blev gravid to gange i træk som endte med abort. Så der er længe siden jeg har haft en "regelmæssigt" mens i en længere periode.

Min mens er endelig kommet ! 

nu kan jeg endelig se frem af og gør mig klar til er nyt forsøg

jeg har dog valgt at droppe ægløsnings test, graviditets test og ægløsnings beregner. 

nu køre vi 100 % i hvis det sker så sker det, hvis ikke så må vi op på hesten prøve igen.

åh det gør mig ondt at høre ! Hvor længe har i prøvet nu ? 

intet ved min krop er reglmæssigt og derfor prøver vi bare

Anmeld Citér

4. september 2024

M365

Jeg melder mig også på her. Det er 4. cyklus vi prøver og den er stadig ikke helt regelmæssig efter p-pille stop. Forventer en positiv ægløsningstest indenfor den næste uge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.