Testtråd Aug/Sep 24

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Sommersol2021 skriver:

Kender det. Som regel hjælper det for mig bare at tage en test så jeg kan se den er negativ og jeg kan stoppe med at drømme…

Det er kun omkring en uge siden at jeg havde ægløsning, så det er desværre alt for tidligt at teste

Jeg har en test tilbage der ligger i skuffen og venter. Jeg håber at jeg kan vente til dagen efter forventet mens. Om jeg kommer til at holde det, ved jeg ikke. Når jeg kommer til at teste for tidligt bliver jeg efterfølgende så træt af mig selv over det spild det har været og at jeg ikke kan styre mig. Så jeg vil virkelig prøve at vente

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Kis92 skriver:

Det er kun omkring en uge siden at jeg havde ægløsning, så det er desværre alt for tidligt at teste

Jeg har en test tilbage der ligger i skuffen og venter. Jeg håber at jeg kan vente til dagen efter forventet mens. Om jeg kommer til at holde det, ved jeg ikke. Når jeg kommer til at teste for tidligt bliver jeg efterfølgende så træt af mig selv over det spild det har været og at jeg ikke kan styre mig. Så jeg vil virkelig prøve at vente

Hold nu op hvor jeg følere det samme som dig !

Jeg tro at jeg har brugt omkring 400-500 kr. for 5 måneders test forbrug alt fra æg til graviditets test..

Jeg tro jeg havde tidlig ægløsning, da alle tegn var der mave smerter, vandlig udflåd m.m. 

Med det sagt så starter vente tiden, eller som jeg kalder den totur tiden. Tiden hvor du enden er købt eller solgt..

Og som dig vil gøre alt hvad jeg kan for vente med at test for jeg har kun 3 graviditets test og jeg nægter at købe flere.  

som jeg har sagt det før kæft hvor er kroppen bare en fuckt up kompliseret maskine

Anmeld Citér

18. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Mcr skriver:

Hold nu op hvor jeg følere det samme som dig !

Jeg tro at jeg har brugt omkring 400-500 kr. for 5 måneders test forbrug alt fra æg til graviditets test..

Jeg tro jeg havde tidlig ægløsning, da alle tegn var der mave smerter, vandlig udflåd m.m. 

Med det sagt så starter vente tiden, eller som jeg kalder den totur tiden. Tiden hvor du enden er købt eller solgt..

Og som dig vil gøre alt hvad jeg kan for vente med at test for jeg har kun 3 graviditets test og jeg nægter at købe flere.  

som jeg har sagt det før kæft hvor er kroppen bare en fuckt up kompliseret maskine

Og det er bare de samme følelser og tanker der går igen og igen hver cyklus. Det er til at blive skør af. Og hver måned googler jeg de samme ting, "hvordan ser ægløsningsudflåd ud", for måske kom ægløsning tidligere end jeg regnede, "implantationsblødning" hvorfor har jeg behov for at blive ved med at læse om det, "hvornår kan man tidligt teste?" Osv. Det er så dumt, og jeg ved det godt, men jeg kan slet ikke stoppe.

Ja tiden hvor man enten er købt eller solgt.. I den tid hvor man selv hverken kan gøre til eller fra. Alt er ude af ens hænder

Hvornår regner du (ikke) med at skulle have mens? 

Anmeld Citér

22. september 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Kis92 skriver:

Og det er bare de samme følelser og tanker der går igen og igen hver cyklus. Det er til at blive skør af. Og hver måned googler jeg de samme ting, "hvordan ser ægløsningsudflåd ud", for måske kom ægløsning tidligere end jeg regnede, "implantationsblødning" hvorfor har jeg behov for at blive ved med at læse om det, "hvornår kan man tidligt teste?" Osv. Det er så dumt, og jeg ved det godt, men jeg kan slet ikke stoppe.

Ja tiden hvor man enten er købt eller solgt.. I den tid hvor man selv hverken kan gøre til eller fra. Alt er ude af ens hænder

Hvornår regner du (ikke) med at skulle have mens? 

Præcis ! 

Pas jeg har sq opgivet min krop

nu virker det som om jeg har ægløsning denne weekend

den plejer at ramme i starten af månede 

Anmeld Citér

23. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Mcr skriver:

Præcis ! 

Pas jeg har sq opgivet min krop

nu virker det som om jeg har ægløsning denne weekend

den plejer at ramme i starten af månede 

Øv at din krop driller, og så lige en måned hvor du ikke tager ægløsningstest, så du kan bekræfte om det du føler er rigtigt Men så er det jo bare at have godt med sex

Jeg er kommet til at gradbøje min aftale om ikke at teste Der er jo nogle der tester positiv på ægløsningstest når de er gravide, så i fredags tog jeg en æl-test Og den var selvfølgelig ikke positiv, men samtidig mere lyserød end jeg havde forventet. Så jeg tog en mere om lørdagen, men det var det samme. Så dum jeg er. Nu har vi været udenbys siden lørdag og kommer hjem i dag, det var været rart med "fri" et par dage. Og så regner jeg (ikke) med at mens kommer i morgen eller onsdag, så der er ikke så mange dage tilbage

Anmeld Citér

23. september 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Kis92 skriver:

Øv at din krop driller, og så lige en måned hvor du ikke tager ægløsningstest, så du kan bekræfte om det du føler er rigtigt Men så er det jo bare at have godt med sex

Jeg er kommet til at gradbøje min aftale om ikke at teste Der er jo nogle der tester positiv på ægløsningstest når de er gravide, så i fredags tog jeg en æl-test Og den var selvfølgelig ikke positiv, men samtidig mere lyserød end jeg havde forventet. Så jeg tog en mere om lørdagen, men det var det samme. Så dum jeg er. Nu har vi været udenbys siden lørdag og kommer hjem i dag, det var været rart med "fri" et par dage. Og så regner jeg (ikke) med at mens kommer i morgen eller onsdag, så der er ikke så mange dage tilbage

Alt hvad du skriver giver mig et formor puste rum, endelig en som forstår mig

Ja desværre var det sådan at vi kun har haft mulighed for sex 1 gang denne kaotiske weekend og nu er han væk i 3 dag så livet er genialt og skøn !!

Denne gang følere jeg at det har været min ægte ægløsning ! alt føles mere vandeligt og indgang føles længere ned og mere åben.. (bekalger deltagerne)  så det vil sige omkring søndag eller tirsdag næste uge så meget spænede.

det vil sige at mine dejlig pletblødninger kommer nok torsdag eller lørdag (lucky mee)

Jeg har en ide om at gud har en plan om at jeg skal havde termin i juli da det er min hade måned (er selv fra juli og hader det ret meget) 

Uhh spændende meget !! 

krydser så meget finger

Hold os opdateret 

Anmeld Citér

24. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg er sq nok gravid... Her i nat/morgen har jeg været svimmel, så meget at jeg selv i drømme var svimmel. Jeg har lige taget en test. Er vi ikke enige om at der er to streger? Jeg føler mig slet ikke glad lige nu, nok mere tom, men en lille smule lyst til at græde..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. september 2024

Kis92

24. september 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Kis92 skriver:

Jeg er sq nok gravid... Her i nat/morgen har jeg været svimmel, så meget at jeg selv i drømme var svimmel. Jeg har lige taget en test. Er vi ikke enige om at der er to streger? Jeg føler mig slet ikke glad lige nu, nok mere tom, men en lille smule lyst til at græde..

Jeg tror også den er der. Skulle du være 4+0 i dag?

Anmeld Citér

24. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Sommersol2021 skriver:

Jeg tror også den er der. Skulle du være 4+0 i dag?

Ja omkring 3+6/4+0

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.