Kis92 skriver:
Øv at din krop driller, og så lige en måned hvor du ikke tager ægløsningstest, så du kan bekræfte om det du føler er rigtigt
Men så er det jo bare at have godt med sex 
Jeg er kommet til at gradbøje min aftale om ikke at teste
Der er jo nogle der tester positiv på ægløsningstest når de er gravide, så i fredags tog jeg en æl-test
Og den var selvfølgelig ikke positiv, men samtidig mere lyserød end jeg havde forventet. Så jeg tog en mere om lørdagen, men det var det samme. Så dum jeg er. Nu har vi været udenbys siden lørdag og kommer hjem i dag, det var været rart med "fri" et par dage. Og så regner jeg (ikke) med at mens kommer i morgen eller onsdag, så der er ikke så mange dage tilbage 
Alt hvad du skriver giver mig et formor puste rum, endelig en som forstår mig 
Ja desværre var det sådan at vi kun har haft mulighed for sex 1 gang denne kaotiske weekend og nu er han væk i 3 dag så livet er genialt og skøn !!
Denne gang følere jeg at det har været min ægte ægløsning ! alt føles mere vandeligt og indgang føles længere ned og mere åben.. (bekalger deltagerne) så det vil sige omkring søndag eller tirsdag næste uge så meget spænede.
det vil sige at mine dejlig pletblødninger kommer nok torsdag eller lørdag (lucky mee)
Jeg har en ide om at gud har en plan om at jeg skal havde termin i juli da det er min hade måned (er selv fra juli og hader det ret meget)
Uhh spændende meget !!
krydser så meget finger 
Hold os opdateret
Anmeld
Citér