Testtråd Aug/Sep 24

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg har taget første ægløsningstest i dag, og den er bare helt positiv. Jeg regnede først ægløsning på søndag Men jeg er på dag 15 i min cyklus, så det passer vel fint. Vi havde sex i går og søndag, så der om vel være en chance

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2024

RG

Profilbillede for RG
Kis92 skriver:

Jeg har taget første ægløsningstest i dag, og den er bare helt positiv. Jeg regnede først ægløsning på søndag Men jeg er på dag 15 i min cyklus, så det passer vel fint. Vi havde sex i går og søndag, så der om vel være en chance

Ægløsning er ikke altid til at blive klog på. Hvor spændende

Anmeld Citér

11. september 2024

RG

Profilbillede for RG
Kis92 skriver:

Jeg har ikke erfaring med en bio, men ufrivillige aborter. Så hvis jeg havde en positiv test og efterfølgende negative test uden mens, så ville jeg kontakte min læge, så må de vurderer hvad der er behov for. Jeg tror slet ikke at jeg ville kunne være i det. Øv at det ikke gik, håber du snart får mens, så  kan komme i gang igen

Skrev til lægen. De svarede at jeg kunne komme ned og få urinprøve på en af deres stix. Kan ikke se hvad det skulle gøre når mine egne er negative

Men hvis det er den vej de vil gå så starter vi der.

Anmeld Citér

11. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
RG skriver:

Ægløsning er ikke altid til at blive klog på. Hvor spændende

Det er hvis mig der har regnet forkert. Men det passer mig fint, så har jeg ikke skulle stress over sex og ægløsning Min mand har aften/nat arbejde de næste par dage, og vi ser ikke hinanden. Så nu har vi gjort hvad vi kunne

Anmeld Citér

11. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
RG skriver:

Skrev til lægen. De svarede at jeg kunne komme ned og få urinprøve på en af deres stix. Kan ikke se hvad det skulle gøre når mine egne er negative

Men hvis det er den vej de vil gå så starter vi der.

Når du er der inden så kan du snakke om muligheden for blodprøve, så ved du om der er hcg i blodet eller ej.

Anmeld Citér

12. september 2024

RG

Profilbillede for RG
Kis92 skriver:

Når du er der inden så kan du snakke om muligheden for blodprøve, så ved du om der er hcg i blodet eller ej.

Fik taget blodprøve.

Lægen gjorde selvfølgelig opmærksom på at det var hvad der kunne ske når man tester tidligt. At det så ikke blev til noget. Og jeg forklarede at det forstod jeg. Men så ville jeg jo gerne have min menstruation �� det kunne hun godt forstå.

Anmeld Citér

12. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
RG skriver:

Fik taget blodprøve.

Lægen gjorde selvfølgelig opmærksom på at det var hvad der kunne ske når man tester tidligt. At det så ikke blev til noget. Og jeg forklarede at det forstod jeg. Men så ville jeg jo gerne have min menstruation �� det kunne hun godt forstå.

Godt at høre at du fik taget blodprøver

Anmeld Citér

13. september 2024

RG

Profilbillede for RG
Kis92 skriver:

Godt at høre at du fik taget blodprøver

Ingen hcg I blodet. Så nu er det vel bare at vente.

Anmeld Citér

13. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
RG skriver:

Ingen hcg I blodet. Så nu er det vel bare at vente.

Jeg krydser fingre for at den kommer snart

Anmeld Citér

13. september 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr

Krydser finger

Jeg ved gå ned mes stresse eller andet..

Føler mig drænet, træt, humørsvingere, ingen glæde og ja trist...

Så jeg har sq miste håbet for at det vil lykkes os i denne omgang...

Det værste af det hele er at jeg ikke kan sige det højt ellers så stopper min kæreste helt med projekt baby, og det kan jeg bare ikke overskue....

Frygten for at vi stopper nu efter 6 måneder skræmmer mig, og gør mig endnu mere bange for om det nogle sinde vil lykkes os igen..

Jeg beskriver mig som en bjørn som er gået i hi i min seng og det er det eneste jeg har lyst til intet andet.......

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.